Астрономи виявили в Сонянчій системі десятки тисяч нових астероїдів - Наука - dt.ua

Астрономи виявили в Сонянчій системі десятки тисяч нових астероїдів

3 лютого, 2011, 02:17 Роздрукувати

Астрономи знайшли в нашій Сонячній системі близько 33 тисяч нових астероїдів. Також було виявлено ще 20 комет. Ці знахідки вдалося зробити за допомогою інфрачервоного телескопа WISE, який зараз орієнтований на пошук об'єктів з підвищеною температурою.

Із знайдених у космосі об'єктів 134 виявилися навколоземними - астероїди й комети, які віддаляються від Землі не більше ніж на 1,3 астрономічної одиниці (одна астрономічна одиниця відповідає відстані від Землі до Сонця).

Усі ці об'єкти були виявлені інфрачервоним телескопом WISE. Він був запущений в космос 14 грудня 2009 року, і до його завдання входило зобити огляд неба в інфрачервоному діапазоні. Для того щоб «бачити» найхолодніші (а, значить, такі, що дуже поволі випускають у ІК-діапазоні) об'єкти, детектори WISE охолоджували рідким воднем. Його запасів вистачило на 10 місяців, і в жовтні 2010 року телескоп почав новий етап своєї місії, який отримав назву NEOWISE. За час основної місії WISE встиг дослідити небо в ІК-діапазоні 1,5 рази й зробити більше 1,8 мільйона знімків.

За матеріалами Space.com