Наголошується, що йдеться про політичні слогани і візуальні компоненти реклами. Так, планується отримати права на гасла "Слава - країні!", "Справжні зміни", "Політична партія "Голос" і "Голос змін". Згідно з інформацією на державному сайті, Вакарчук планує використовувати ці фрази в поліграфії і в освітній сфері. Під брендом "Слава - країні" зазначено також фінансове спонсорство та надання допомоги малозабезпеченим.
Президент Володимир Зеленський також планує зареєструвати бренди "Зекоманда", Ze, Ze! і Ze2019. Крім того, президент має намір зареєструвати ТМ українською "Команда Зеленського". Бренди будуть використовуватися в поліграфії, телеком-галузі, Інтернеті, рекламних і PR-акціях.
Зеленський вже є власником понад двох десятків торгових знаків. Всі бренди проектів студії "Квартал 95" зареєстровані на ім'я українського президента.
Раніше повідомлялося, що на рекламу "уряду Гройсмана" витратили 35,94 мільйони гривень з коштів платників податків. В Україні встановили три тисячі білбордів, які популяризували результати реформ децентралізації, освітньої та медичної реформ, а пізніше на них розмістили гасло "Україна – це не просто місце на карті".