В АП не знають імені адміністратора Facebook-сторінки Порошенка

Поділитися
В АП не знають імені адміністратора Facebook-сторінки Порошенка © Сайт президента України
Офіційно адміністрація заявляє, що не займається рекламою президента і його досягнень.

Адміністрації Президента не володіє інформацією про розміщення реклами з Петром Порошенком по всій країні, а також не знає імені адміністратора Facebook-сторінки президента, та витрати на її просування. Про це йдеться у відповіді Адміністрації президента на інформаційний запит Громадського руху "Чесно".

Як зазначають активісти, Сторінка Петра Порошенка у соціальній мережі Facebook - одна з найпопулярніших серед українських політиків, на неї підписано понад 1,4 млн користувачів і кількість підписників постійно зростає. До прикладу з 2-го липня по 11 серпня кількість вподобань сторінки зросла майже на 300 тисяч.

При цьому сторінка Порошенка вже давно перетворилася на "офіційне" джерело інформації, на яке посилаються сотні ЗМІ. На ній публікують як інформацію про діяльність і позиції Порошенка, так і різні ролики і зображення, які можна трактувати як рекламні і більше схожі на роботу прес-служби. Однак у Адміністрації Президента заявили, що не володіють інформацією про обсяги витрат на ведення і рекламування сторінки Порошенка у Facebook, оскільки не займаються її адмініструванням. У свою чергу прес-секретар Петра Порошенка Святослав Цеголко не відповідає на дзвінки.

У Адміністрації Президента також заявили, що не розміщують зовнішньої реклами, тож походження тисяч білбордів і сітілайтів з іменем Петра Порошенка невідоме, хоча у червні по всій країні з'явились білборди із "досягненнями команди президента". Пізніше на тій же площі з'явилась реклама БПП.

Як зазначає "Чесно", розміщення такої кількості реклами мало б обійтися Петру Порошенку щонайменше у кілька мільйонів гривень, однак інформація про такі видатки у декларації президента не фігурує.

Очевидно, уся ця інформаційна активність Петра Порошенка пов'язана із наближенням виборів, однак ні походження цієї реклами, ні джерела її фінансування не відомі.

Зазначимо, що у другому кварталі 2018 року політичні партії, які працюють у парламенті, сукупно витратили на свої потреби 150,2 млн. грн.. При цьому третину всієї суми, було спрямовано на оплату рекламних матеріалів – 46,3 млн. Зокрема "Блок Петра Порошенка" витратив на рекламу 3,1 млн гривень.

Поділитися
Підготував/ла Ирина Знась
Помітили помилку?

Будь ласка, виділіть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter або Надіслати помилку

Додати коментар
Всього коментарів: 0
Текст містить неприпустимі символи
Залишилось символів: 2000
Будь ласка, виберіть один або кілька пунктів (до 3 шт.), які на Вашу думку визначає цей коментар.
Будь ласка, виберіть один або більше пунктів
Нецензурна лексика, лайка Флуд Порушення дійсного законодвства України Образа учасників дискусії Реклама Розпалювання ворожнечі Ознаки троллінгу й провокації Інша причина Відміна Надіслати скаргу ОК
Залишайтесь в курсі останніх подій!
Підписуйтесь на наш канал у Telegram
Стежити у Телеграмі