У НАЗК проаналізували витрати Порошенка та Зеленського на агітацію

Поділитися
У НАЗК проаналізували витрати Порошенка та Зеленського на агітацію У фінансових звітах кандидатів порушень не виявили
Перед другим туром Порошенко витратив майже 97 млн гривень, Зеленський - 50 млн гривень.

Нацагентство з питань запобігання корупції (НАЗК) затвердило аналіз проміжних фінансових звітів про надходження та використання коштів виборчих фондів кандидатів Петра Порошенка та Володимира Зеленського. Прес-служба НАЗК повідомляє, що період звіту - з 7 по 13 квітня.

В аналізі звіту зазначається, що протягом звітного періоду виборчий фонд Порошенка було сформовано за рахунок власних коштів кандидата (99 900 000 гривень). Для фінансування агітаційних заходів та матеріалів було використано майже 97 млн гривень, кошти фонду використали на цілі, передбачені законом.

В аналізі звіту Зеленського зазначається, що протягом звітного періоду його виборчий фонд сформовано виключно за рахунок коштів партії (44 597 440 гривень). Для фінансування агітаційних заходів та матеріалів використали 50 431 186 гривень. Вказується, що були використані кошти, які надійшли з накопичувального рахунку на поточний, залишки коштів на поточному рахунку станом на початок звітного періоду та сума повернення коштів виконавцем за укладеним у попередньому звітному періоді договорі. Кошти використали на цілі, передбачені законом.

Звіти перевіряли на відповідність порядку подання і повноту заповнення, відповідність звітних даних інформації, отриманої від банків, на дотримання обмежень у здійсненні внесків, зокрема щодо наявності податкового боргу в суб'єкта, який здійснює внесок.

За результатами аналізу порушень відповідності поданих фінансових звітів інформації, отриманій від банків, не встановлено.

Раніше активісти руху "ЧЕСНО" заявили про невідповідність видатків на рекламу, вказаних у декларації Петра Порошенка, тим, які мали б бути насправді упродовж рекламної кампанії, що передувала першому туру виборів 31 березня. Так, за 2018 рік гарант задекларував 122 мільйони гривень витрат на рекламу, однак за підрахунками активістів руху, лише телереклама мала б коштувати 175 мільйонів гривень.

Нагадаємо, що другий тур виборів голови держави відбудеться цієї неділі, 21 квітня.

Поділитися
Помітили помилку?

Будь ласка, виділіть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter або Надіслати помилку

Додати коментар
Всього коментарів: 0
Текст містить неприпустимі символи
Залишилось символів: 2000
Будь ласка, виберіть один або кілька пунктів (до 3 шт.), які на Вашу думку визначає цей коментар.
Будь ласка, виберіть один або більше пунктів
Нецензурна лексика, лайка Флуд Порушення дійсного законодвства України Образа учасників дискусії Реклама Розпалювання ворожнечі Ознаки троллінгу й провокації Інша причина Відміна Надіслати скаргу ОК
Залишайтесь в курсі останніх подій!
Підписуйтесь на наш канал у Telegram
Стежити у Телеграмі