Другий тур виборів: у НАЗК проаналізували витрати Порошенка та Зеленського на агітацію - Політика - dt.ua

У НАЗК проаналізували витрати Порошенка та Зеленського на агітацію

19 квітня, 11:05 Роздрукувати

Перед другим туром Порошенко витратив майже 97 млн гривень, Зеленський - 50 млн гривень.

У фінансових звітах кандидатів порушень не виявили

Нацагентство з питань запобігання корупції (НАЗК) затвердило аналіз проміжних фінансових звітів про надходження та використання коштів виборчих фондів кандидатів Петра Порошенка та Володимира Зеленського. Прес-служба НАЗК повідомляє, що період звіту - з 7 по 13 квітня.

В аналізі звіту зазначається, що протягом звітного періоду виборчий фонд Порошенка було сформовано за рахунок власних коштів кандидата (99 900 000 гривень). Для фінансування агітаційних заходів та матеріалів було використано майже 97 млн гривень, кошти фонду використали на цілі, передбачені законом.

В аналізі звіту Зеленського зазначається, що протягом звітного періоду його виборчий фонд сформовано виключно за рахунок коштів партії (44 597 440 гривень). Для фінансування агітаційних заходів та матеріалів використали 50 431 186 гривень. Вказується, що були використані кошти, які надійшли з накопичувального рахунку на поточний, залишки коштів на поточному рахунку станом на початок звітного періоду та сума повернення коштів виконавцем за укладеним у попередньому звітному періоді договорі. Кошти використали на цілі, передбачені законом.

Звіти перевіряли на відповідність порядку подання і повноту заповнення, відповідність звітних даних інформації, отриманої від банків, на дотримання обмежень у здійсненні внесків, зокрема щодо наявності податкового боргу в суб'єкта, який здійснює внесок.

За результатами аналізу порушень відповідності поданих фінансових звітів інформації, отриманій від банків, не встановлено.

Читайте також: П'ять екс-кандидатів у президенти не повернули понад 3,8 млн грн внесків — НАЗК

Раніше активісти руху "ЧЕСНО" заявили про невідповідність видатків на рекламу, вказаних у декларації Петра Порошенка, тим, які мали б бути насправді упродовж рекламної кампанії, що передувала першому туру виборів 31 березня. Так, за 2018 рік гарант задекларував 122 мільйони гривень витрат на рекламу, однак за підрахунками активістів руху, лише телереклама мала б коштувати 175 мільйонів гривень.

Нагадаємо, що другий тур виборів голови держави відбудеться цієї неділі, 21 квітня.

За матеріалами: DT.UA /
Ми повідомляємо тільки дійсно важливі новини. Долучайся до Telegram-каналу DT.UA
Помітили помилку?
Будь ласка, позначте її мишкою і натисніть Ctrl+Enter
Додати коментар
Залишилось символів: 2000
Авторизуйтеся, щоб мати можливість коментувати матеріали
Усього коментарів: 0
Випуск №19, 25 травня-31 травня Архів номерів | Зміст номеру < >