Журналісти відповіли на погрози Офісу президента через розслідування Схем про поїздку Зеленського в Оман - Політика - dt.ua

"Суспільне" нагадало Зеленському про неприпустимість цензури

14 лютого, 21:35 Роздрукувати

Редакція НСТУ довіряє колегам зі "Схем" і не сумнівається в їх професіоналізмі.

"UA:Перший" підтримав журналістів "Схем", з якими вирішили судитися на Банковій

Національна громадська телекомпанія України нагадала Офісу президента України про те, що втручання в діяльність Суспільного мовника заборонено українським законодавством. Заяву "Суспільного" було зроблено у зв'язку з обіцянкою Офісу президента судитися з журналістами проекту "Схеми", котрі випутили сюжет "Оманлива відпустка" про обставини візиту Володимира Зеленського в Оман у січні.

"Схеми" виходять в ефірі телеканалу "UA:Перший", і в своєму критичному коментарі щодо журналістського розслідування ОП заявив, що вважає своїм обов'язком "звернути увагу Суспільного мовника на поширення у його ефірі інформації, що не відповідає дійсності і є відвертою маніпуляцією суспільною свідомістю".

"Суспільний мовник дякує за рекомендацію і, користуючись нагодою, нагадує Офісу президента, що відповідно до статті 3 Закону України "Про Суспільне телебачення і радіомовлення України" забороняється втручання державних органів та органів місцевого самоврядування, їх посадових і службових осіб, а також недержавних організацій у діяльність НСТУ з метою встановлення цензури, попереднього контролю і незаконного впливу на зміст інформації, поширюваної Суспільним телебаченням і радіомовленням України", - йдеться відповіді "Суспільного", оприлюдненій увечері в п'ятницю, 14 лютого.

У НСТУ підкреслили, що довіряють колегам зі "Схем" не сумніваються в їх професіоналізмі.

"Програма "Схеми: корупція в деталях" проводиться колективом журналістів "Радіо Свобода" і транслюється в ефірі суспільного телеканалу "UA:Перший" на договірних умовах. Тому підготовлений нашими колегами з "Радіо Свобода" матеріал є результатом їх незалежної, професійної і творчої діяльності і їх баченням викладення відповідної інформації", - зазначили на "Суспільному".

При цьому в НСТУ підтримали намір Банкової йти до суду з метою домогтися спростування оприлюдненої "Схемами" інформації, "якщо вона дійсно виявиться такою, що не відповідає дійсності".

"Суспільний мовник працює над розвитком незалежного інформаційного простору в Україні, адже демократія неможлива без доступу до чесної і неупередженої інформації. Тому канали Суспільного мовника завжди готові бути майданчиком для дискусій і діалогу як з журналістами, так і з представниками влади. Враховуючи суспільну важливість висвітлення всіх обставин, про які йдеться у сюжеті програми "Схеми: корупція в деталях", ми готові оприлюднити в ефірі всю інформацію і коментарі всіх заінтересованих сторін за їх запитом", - підсумували на "Суспільном".

Читайте також: У Кремлі відреагували на повідомлення про поїздку Патрушева до Оману, коли там був Зеленський

Напередодні "Схеми" оприлюднили розслідування "Оманлива відпустка", присвячене візиту президента Володимира Зеленського до Оману на початку року. Журналісти з'ясували, що під час перебування Зеленського в цій країні туди прилітав секретар Ради безпеки РФ, колишній директор ФСБ Микола Патрушев. До того ж, президент України повернувся до Києва на тому ж літаку, на якому Патрушев летів з Москви до Оману.

Офіс президента повідомив про намір судитися зі "Схемами" і домагатися спростування інформації про зустріч Зеленського з Патругшевим. Хоча автори матеріалу цього не стверджували.

Незадовго до свого звільнення з посади керівника Офісу президента Андрій Богдан повідомив журналістам, що візит Зеленського до Оману був приватним і не оплачувався з бюджету.

Перед цим на Банковій стверджували, що президент вирушив до Оману для "проведення зустрічей на вищому рівні". Зеленського супроводжував його помічник Андрій Єрмак, коттрий згодом змінив Богдана на посаді голови ОП.

Візит глави держави до Оману не анонсувався його пресслужбою. На Банковій підтвердили, що Зеленський знаходиться за кордоном після публікації його фотографій, зроблених в п'ятизірковому готелі Al Bustan Palace Ritz-Carlton Hotel.

За матеріалами: DT.UA /
Ми повідомляємо тільки дійсно важливі новини. Долучайся до Telegram-каналу DT.UA
Помітили помилку?
Будь ласка, позначте її мишкою і натисніть Ctrl+Enter
Додати коментар
Залишилось символів: 2000
Авторизуйтеся, щоб мати можливість коментувати матеріали
Усього коментарів: 0
Випуск №1282, 15 лютого-21 лютого Архів номерів | Зміст номеру < >