Санкції проти каналів Медведчука - Соратники Медведчука вирішили оскаржити в КСУ санкції проти NewsOne і 112. Україна - Політика - dt.ua

Соратники Медведчука вирішили оскаржити в КСУ санкції проти NewsOne і "112. Україна"

3 листопада, 2018, 00:59 Роздрукувати

Депутати з "Оппоблока" стверджують, що, голосуючи за постанову, Рада вийшла за межі своїх повноважень.

Рабинович не поставив підпис на захист NewsOne і 112 © Вести

До Конституційного суду України 2 листопада надійшло конституційне подання групи народних депутатів, котрі стверджують, що постанова Верховної Ради про санкції проти телеканалів NewsOne і "112. Україна" суперечить Основному Закону.

На думку укладачів подання, опублікованого на сайті КСУ, Рада проголосувала за постанову з порушеннями конституційності процедури. Зокрема, результати голосування були перекручені "кнопкодавами". А парламент, прийнявши постанову, вийшов за межі своїх конституційних повноважень.

Таким чином, автори документа стверджують, що постанова не відповідає положенням статей 6, 8, 19, 84, 85, 88 і 91 Основного Закону, і просять КСУ визнати її неконституційною.

Уповноваженими за поданням є близькі до Віктора Медведчука члени парламентської фракції "Опозиційного блоку" Нестор Шуфрич, Василь Німченко та Ігор Шурма. Крім них підписи під документом поставили майже всі "опоблоківці", а також низка позафракційних депутатів та представників груп "Воля народу" і "Відродження" - всього 49 осіб. Серед них – Борислав Розенблат, Антон Кіссе, Сергій Шахов, Володимир Литвин та інші. Підписи Вадима Рабиновича під поданням немає.

Читайте також: Напередодні зміни власника Newsone екс-регіонали їздили в офіс до Медведчука - ЗМІ

4 жовтня парламент проголосував за рекомендацію РНБО про введення санкцій щодо компаній, які входять у структуру власності телеканалів "112 Україна" і "NewsOne". Зокрема, позбавлення цих компаній ліцензії і дозволів на здійснення діяльності, заборону використання ними радіочастотного ресурсу України, блокування їх активів, операцій із цінними паперами та інвестиціями та інші обмеження.

Нагадаємо, петиція з вимогою закрити телеканали "112 Україна" і "NewsOne" за тиждень набрала 25 тисяч підписів, необхідних для розгляду. У петиції зазначалося, що ці ресурси сприяють "поширенню дезінформації, ворожої пропаганди через інформаційні активи Кремля в Україні".

Раніше Національна рада з питань телебачення та радіомовлення призначила позапланову виїзну перевіркутелеканалу "NewsOne". У СБУ дійшли висновку про те, що "NewsOne" транслює кліше російської пропаганди, і в його ефірі присутні "ознаки прихованого призову до агресивних дій і програмування агресивної поведінки глядачів".

27 серпня власник телеканалу NewsOne, батько депутата Євгена Муравева Володимир Мураєв передав канал в управління Андрію Портнову терміном на три роки. Згідно з умовами договору, Портнов отримав право здійснення всієї діяльності з управління каналом, а також пріоритетне право на його придбання. У жовтні директором телеканалу став екс-керівник "112. Україна" Юрій Будяк. Тоді ж Мураєв продав телеканал Тарасу Козаку – давньому соратнику Віктора Медведчука.

Як повідомляли раніше "Схеми", колишній глава адміністрації президента Леоніда Кучми, кум президента РФ Володимира Путіна Віктор Медведчук придбав телеканал "112. Україна".

Влітку 2018-го в ефірі телеканалу значно почастішали згадки про Віктора Медведчука в позитивному ключі, а головним менеджером телеканалу став Артем Марчевський, якого пов'язують з Медведчуком.

Згідно з документами, телеканал належить громадянину Німеччини Едуарду Катцу, який мешкає у віддаленому селі в німецькій глибинці, де разом з дружиною заробляє на життя перепродажем уживаних автомобілів. 

За матеріалами: DT.UA /
Ми повідомляємо тільки дійсно важливі новини. Долучайся до Telegram-каналу DT.UA
Помітили помилку?
Будь ласка, позначте її мишкою і натисніть Ctrl+Enter
Додати коментар
Залишилось символів: 2000
Авторизуйтеся, щоб мати можливість коментувати матеріали
Усього коментарів: 0
Випуск №27, 13 липня-19 липня Архів номерів | Зміст номеру < >