Журналіст звільнився з телеканалу через цензуру - Політика - dt.ua

Скандал: журналіст оголосив про цензуру на телеканалі і звільнився

1 березня, 05:15 Роздрукувати

Олексій Братущак запевняє, що нинішня журналістика - це цензура і маніпуляції.

Журналіст поклав документи на стіл © Василь Артюшенко, DT.UA

Журналіст Олексій Братущак заявив про припинення співпраці з телеканалом ZIK, де він пропрацював майже півтора року у щотижневій передачі "Деталі".

"Сьогодні я повернув ZIKу своє журналістське посвідчення. 15 місяців я працював у тижневику "Деталі". І працював би далі. Якби на канал не зайшов Порошенко. А за ним - цензура і маніпуляції ", - повідомив журналіст у блозі на сайті "Українська правда", де він також працює журналістом і в Facebook, передає Detector.media.

Журналіст у своєму блозі пише, що з різних джерел йому стало відомо, що "власник ZIKу Петро Димінський домовився з людьми Порошенка про інформаційну співпрацю. Сам Димінський відверто розповідав про це людям, які відвідували його за кордоном".

Журналіст також пише, що канал цензурував заяву Юлії Тимошенко про її участь у виборах президента: "Про цю подію не було сюжету у новинах. Натомість був замовний сюжет, або, як називають подібні матеріали, "комерційний сюжет"", – написав журналіст.

Також він згадав інтерв'ю відстороненого від обов'яків заступника секретаря РНБО Олега Гладковського, який є фігурантом розслідування проекту "Наші гроші" про корупцію в оборонному секторі держави.

"Останнє "інтерв'ю" Олега Гладковського – абсолютна маніпуляція. Для нього навіть "говорящую голову" під виглядом журналіста вирішили не шукати. Щоб раптом у прямому ефірі не сталося якихось непередбачуваних моментів. Щоб зайвий раз не перетинатися з журналістами заходив і виходив Гладковський через чорний вхід...", – написав журналіст.

"Ми опинилися в ситуації, коли професія тележурналіста перетворюється на професію телеповії. Слухняного працівника без позиції та принципів. Хтось порівнює це з 2013-м і "співпрацею" телеканалів з Януковичем. Хто старший – з 2003-м і впливом на телеканали Кучми-Медведчука. А я бачу російську історію. Де тележурналістику знищили під нуль. Медіапрацівники федеральних телеканалів є, а журналісти – лише назва місця роботи у посвідченнях "Пресса". І я не хочу такого для своєї країни, для своєї професії, для себе. І миритися з цим, робити вигляд, що все гаразд, то все не я, більше не хочу. Не можу.
І тому просто пішов. Шлях до цензури – не для мене", – додав журналіст.

"Детектор медіа" намагається отримати коментарі від прес-служби каналу ZIK та Адміністрації Президента.

Керівник Головного департаменту інформаційної політики Адміністрації Президента України Андрій Жигулін порадив звертатися до прес-секретаря президента Святослава Цеголка.

Заввідділу Головного департаменту інформаційної політики Адміністрації Президента України Володимир Горковенко у коментарі ДМ сказав, що особисто він на канал впиву не має, а про якого цензора писав журналіст - не знає.

"Якщо говорити про Адміністрацію Президента, то це 4-поверхове приміщення з 5 входами. Точно знаю, що принаймні 3 із 5 зачинено. Який з них він (Братущак – ред.) має на увазі і з якого поверху чи під'їзду виходить цензор – я не знаю", - сказав пан Володимир на запитання, як він може прокоментувати заяву Олексія Братущака про вплив АП на канал.

Читайте також: Доступ ГПУ до телефонних розмов головреда "Схем" Седлецької загрожує вільній журналістиці - TI

Раніше команда журналістських розслідувань Bihus.Info, опублікувала матеріал про масштабні розкрадання в "Укроборонопроме", до якого причетні посадові особи, наближені до президента Петру Порошенку. Зокрема, син першого заступника секретаря Ради національної безпеки і оборони Олега Гладковського Ігор, його друг і безнес-партнер Віталій Жуков, а також Андрій Рогоза з 2016 року продавали українським оборонним підприємствам запчастини для військової техніки з націнкою до 300%. Товар вони завозили з території РФ контрабандним шляхом або ж купували на складах військових частин в Україні. Зокрема, як "прокладку" вони використовували підприємство Порошенка "Кузня на Рибальському", через яку провели 70 мільйонів гривень від угоди з Київським бронетанкових заводом.

За матеріалами: DT.UA / detector.media /
Ми повідомляємо тільки дійсно важливі новини. Долучайся до Telegram-каналу DT.UA
Помітили помилку?
Будь ласка, позначте її мишкою і натисніть Ctrl+Enter
Додати коментар
Залишилось символів: 2000
Авторизуйтеся, щоб мати можливість коментувати матеріали
Усього коментарів: 0
Випуск №22-23, 15 червня-21 червня Архів номерів | Зміст номеру < >