ОДИН ПЛЮС ОДИН МІНУС ЛІЦЕНЗІЯ? - Політика - dt.ua

ОДИН ПЛЮС ОДИН МІНУС ЛІЦЕНЗІЯ?

8 лютого, 2002, 00:00 Роздрукувати Випуск №5, 8 лютого-15 лютого

4 лютого Господарський суд Києва визнав недійсною ліцензію «Студії «1+1» на право мовлення на друго...

4 лютого Господарський суд Києва визнав недійсною ліцензію «Студії «1+1» на право мовлення на другому загальнонаціональному телеканалі (УТ-2), розглянувши позов телерадіокомпанії «АІТІ» до Національної ради з питань телебачення і радіомовлення. Генеральний продюсер телестудії «1+1» Олександр Роднянський висловив думку, що це рішення є замовним. На його думку, одним із замовників даної справи є міський голова Києва Олександр Омельченко, оскільки канал, за його словами, «ніколи не приховував свого критичного ставлення до цієї людини, до людей, які тісно пов’язані з ним, і до того, що відбувається з містом». Столичний мер у свою чергу зажадав від О.Роднянського публічних вибачень, заявивши, що в противному випадку звернеться до суду.

Український медіа-бізнесмен Вадим Рабинович заявив на прес-конференції, що телеканал «Студія «1+1» намагається «приховати господарські злочини політичними мотивами» і «розкрадання в особливо крупних розмірах». «Я вважаю, що ситуація, яка склалася зі студією «1+1», — це PR-акція російських політтехнологів», — додав він. Бізнесмен також закликав усіх розділяти політичні, творчі та фінансові питання. Він вважає, що ситуація, яка склалася, насамперед дуже вигідна самій студії, котра повинна відповідати за те, що не сплатила державі за ліцензію на мовлення з 17.00 години. «Я сумніваюся в тому, що хтось позбавить «1+1» права мовлення, і підтримую студію, якщо йдеться про творчий колектив каналу», — підкреслив він при цьому.

Олександр Роднянський вважає, що конфлікт навколо його телекомпанії — «примітивна політична інтрига». «Усе, що було сказано Рабиновичем на його прес-конференції, — повна й абсолютна неправда», — заявив О.Роднянський на прес-конференції, яка відбулася кількома годинами пізніше. За словами О.Роднянського, студія завжди пред’являла всім зацікавленим сторонам усі документи, які дають їй право на мовлення, — ліцензію на право мовлення, доповнення до неї, платіжні доручення, рішення Вищого арбітражного суду й колегії ВАСУ, яким підтверджена легітимність ліцензії на мовлення, виданої Нацрадою із питань телерадіомовлення, матеріали перевірки Генеральної прокуратури, яка, за його словами, проводилася за зверненням телекомпанії «АІТІ».

«Жодна з перевіряючих інстанцій не знайшла в цих документах ніяких порушень», — заявив він, пред’явивши журналістам копії всіх документів.

О.Роднянський також заявив, що В.Рабинович ніколи не був серед засновників, співзасновників чи акціонерів студії, що також підтверджено документально. Він був одним із партнерів у рекламному бізнесі, додав генеральний продюсер. І зазначив, що в ході минулих парламентських виборів із боку В.Рабиновича «було бажання використовувати «1+1» у своїх дрібних інтригах, що спричинило за собою його конфлікт із журналістським колективом, який триває 3,5 року».

О.Роднянський назвав «абсолютно безпрецедентним за цинізмом» рішення Господарського суду Києва про позбавлення «Студії «1+1» ліцензії на мовлення. При цьому, за його словами, «1+1» «не цікаві люди, які за цим стоять», проте проблема полягає в тому, що «спробували закрити канал мовлення».

Генеральний продюсер телекомпанії підкреслив, що студія «ніколи не хотіла в принципі удаватися до подібних перепалок», та якщо цього вимагатиме ситуація, «ми спробуємо відповісти на прості запитання — що Рабинович робить в Україні, яке в нього громадянство, який у нього бізнес і чи є в нього які-небудь стосунки з Олександром Омельченком. «Це — не особистий конфлікт Роднянського та Рабиновича», — підкреслив він. О.Роднянський також висловив думку про те, що насправді позову В.Рабиновича до нього (про відшкодування завданої шкоди) не існує, «а є блеф».

На переконання О.Роднянського, абсолютно ймовірною є причетність до рішення суду Вадима Рабиновича. Проте, на його думку, у цій ситуації В.Рабинович є лише «одним із... » замовників цього рішення, оскільки він завжди шукає собі владних покровителів і прагне діяти або їх руками, або за їхньої підтримки. Зокрема, він нагадав, що рівно рік тому за допомогою тодішнього голови Служби безпеки України Леоніда Деркача була здійснена невдала спроба не пустити в Україну одного з зарубіжних акціонерів каналу. За словами О.Роднянського, телеканал сподівається на те, що Президент України не залишить цю ситуацію без своєї уваги, й додав, що найближчими днями звернеться до глави держави з відповідним зверненням, повідомляє агентство УНІАН.

Ми повідомляємо тільки дійсно важливі новини. Долучайся до Telegram-каналу DT.UA
Помітили помилку?
Будь ласка, позначте її мишкою і натисніть Ctrl+Enter
Додати коментар
Залишилось символів: 2000
Авторизуйтеся, щоб мати можливість коментувати матеріали
Усього коментарів: 0
Випуск №30, 17 серпня-23 серпня Архів номерів | Зміст номеру < >
Вам також буде цікаво