На рекламу уряду Гройсмана витратили майже 36 млн грн платників податків — "Чесно"

Поділитися
На рекламу уряду Гройсмана витратили майже 36 млн грн платників податків — "Чесно" У Facebook Гройсман рекламує себе самостійно © Урядовий портал
Цього року також з'явилися й приватні ініціативи, які рекламують уряд Гройсмана.

На рекламу "уряду Гройсмана" витратили 35,94 мільйона гривень з коштів платників податків, передає рух "Чесно". Так, весною цього року уряд запустив гасло "Україна – це не просто місце на карті", просування якого оплачували з державного кошту. Також зовнішню рекламу для Кабміну розміщує громадська організація.

"Перше – це використання адмінресурсу, друге – обхід прозорих правил фінансування діяльності політиків. У Facebook Гройсман рекламує себе сам, а також завдяки маловідомим медіа й лояльним спільнотам на кшталт "GoGro", - додали у "Чесно"

Згідно з тендером на "Prozorro", у поточному році на друк газети "Урядовий кур'єр" виділено 19,5 млн гривень. Ця сума на 5 млн гривень перевищує минулорічні витрати. При цьому на спецвипуск газети, який має назву "Урядові новини" та містить рекламу уряду, заплановано витратити 13 461,1 тис гривень. Зазначено, що на доставку "Урядових новин" до читачів до грудня 2019-го за заплатять 6,8 мільйона гривень.

В Україні встановили три тисячі біл-бордів, які популяризували результати реформ децентралізації, освітньої та медичної реформ, а пізніше на них розмістили гасло "Україна – це не просто місце на карті". Така реклама з квітня до кінця липня коштуватиме 13,4 млн гривень. При цьому уряд у 2019 році купував зовнішню рекламу в середньому за 1,1 тисячі гривень за біл-борд.

Окрім того, Кабінет міністрів готов були віддати понад 4 млн гривень за рекламу в друкованих ЗМІ. Однак, тендер виграло ТОВ "Медіа Хаб", яке запросило 2,3 мільйона за просування уряду в 44-х медіа. Строк угоди – від 11 березня до 23 грудня 2019 року.

Також у 2019 році з'явилися приватні ініціативи, які популяризують "уряд Гройсмана". Так, виникла організація Громадський рух "Українська стратегія" та рекламні кампанії у Facebook від сторінки "GoGro". "Українську стратегію" заснували народний депутат від БПП Вадим Денисенко, міністр Кабміну Олександр Саєнко політик Євген Золотарьов.

"Ведення рекламної кампанії через громадську організацію є способом уникнення прозорого звітування про походження коштів на неї. Адже, якби для Володимира Гройсмана рекламу розміщували від імені партії, то мали б відзвітувати НАЗК про осіб, котрі фінансують цю діяльність", - зазначили в "Чесно".

Окрім того, у Facebook Володимира Гройсмана просувають такі сторінки:

- офіційна Facebook-сторінка прем'єра;

- сторінка партії "Вінницька європейська стратегія";

- сторінки маловідомих медіа.

Відомо, що Володимир Гройсман братиме участь в парламентських виборах. На сьогоднішній момент найбільш імовірний варіант - це створені нової партії, в якій квоти будуть розділені 50 на 50 з нинішнім "Народним фронтом".

Рух ЧЕСНО

Як повідомлялося, чинний президент України Петро Порошенко витратив на виборчу кампанії 585 мільйонів гривень, виступаючи при цьому єдиним донором. Більшість коштів Порошенко витратив на рекламу на телебаченні та зовнішніх ресурсах. Про це свідчить аналіз витрат Порошенка на передвиборчу агітацію у першому турі згідно його остаточного фінансового звіту.

Поділитися
Помітили помилку?

Будь ласка, виділіть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter або Надіслати помилку

Додати коментар
Всього коментарів: 0
Текст містить неприпустимі символи
Залишилось символів: 2000
Будь ласка, виберіть один або кілька пунктів (до 3 шт.), які на Вашу думку визначає цей коментар.
Будь ласка, виберіть один або більше пунктів
Нецензурна лексика, лайка Флуд Порушення дійсного законодвства України Образа учасників дискусії Реклама Розпалювання ворожнечі Ознаки троллінгу й провокації Інша причина Відміна Надіслати скаргу ОК
Залишайтесь в курсі останніх подій!
Підписуйтесь на наш канал у Telegram
Стежити у Телеграмі