Мер Львова програв суд газеті міськради - Політика - dt.ua

Мер Львова програв суд газеті міськради

14 вересня, 2011, 19:02 Роздрукувати

Галицький районний суд Львова в середу, 14 вересня, зобов'язав мера Львова Андрія Садового спростувати інформацію про відсутність читачів у газети Львівської міської ради "Ратуша".

Про це йдеться в заяві видання. 

За його даними, суд зобов'язав А. Садового спростувати заяву, яку він зробив в інтерв'ю  журналу "Корреспондент", про те, що "Ратуша" відмовляється друкувати офіційні документи Львівської міської ради, і що її ніхто не читає.

У рішенні суду сказано, що мер повинен спростувати свої слова в "Корреспонденте" на умовах, які задовольнять це видання.
 
Головний редактор "Ратуші" Микола Савельєв повідомив журналістам, що ні в нього, ні у колективу газети немає претензій до журналу, оскільки він був лише ретранслятором інформації, яку розповсюдив А. Садовий.
За матеріалами: Українські новини /
Ми повідомляємо тільки дійсно важливі новини. Долучайся до Telegram-каналу DT.UA
Помітили помилку?
Будь ласка, позначте її мишкою і натисніть Ctrl+Enter
Додати коментар
Залишилось символів: 2000
Авторизуйтеся, щоб мати можливість коментувати матеріали
Усього коментарів: 0
Випуск №39, 19 жовтня-25 жовтня Архів номерів | Зміст номеру < >