Партії - Майже 80% витрат Батьківщини у другому кварталі пішли на рекламу - Політика - dt.ua

Парламентські партії активно витрачають кошти платників податків на рекламу

13 серпня, 15:17 Роздрукувати

На рекламу у другому кварталі пішли майже 80% витрат "Батьківщини".  

© Василь Артюшенко, DT.UA

У другому кварталі - упродовж квітня-червня - політичні партії, які працюють у парламенті, сукупно витратили на свої потреби 150,2 млн. грн. Більшість коштів, а саме третину всієї суми, було спрямовано на оплату рекламних матеріалів – 46,3 млн. При цьому купували рекламу партії переважно за кошти, отримані з державного бюджету України, зазначає Комітет виборців України.

Найбільше на рекламу витратила ВО "Батьківщина" – 24,8 млн. грн. Із них 20,8 млн. грн. було витрачено на рекламу на телебаченні і ще 3,7 млн. – на зовнішню рекламу (білборди, сітілайти).

На другому місці за витратами на рекламу "Самопоміч" – 6,6 млн. Традиційно більшість коштів партія спрямувала на партійну газету – 5,4 млн. Ще майже мільйон було витрачено на рекламу по ТБ і радіо.

Радикальна партія Олега Ляшка витратила на рекламу 6,5 млн., із яких 4,7 млн., було витрачено на рекламу по телебаченню. Потратився на рекламу і "Опозиційний блок" – 4,2 млн. Із них 3,2 млн. було витрачено на рекламу по ТБ, 1 млн. – на зовнішню рекламу. БПП витратив на рекламу 3,1 млн., "Народний Фронт" - 0,9 млн.

Таким чином на рекламу було спрямовано 78% коштів із загальних витрат ВО "Батьківщина", 49% - РПЛ, 27% – "Опозиційного блоку", 21% - "Самопомочі", 10% - БПП, 4% - НФ. "Самопоміч", "Опозиційний блок", БПП, НФ витратили на оплату реклами державні кошти, "Батьківщина" – поєднала державні кошти із власними грошима партії.

Щодо інших витрат, то партії також витрачали кошти на утримання осередків (27,6 млн.), заробітну плату (22,6 млн.), оплату послуг і матеріальні витрати (21,4 млн.) та оренду (16,3 млн.).

"У ІІ кварталі парламентські партії продовжили витрачати кошти платників податків на політичну рекламу. Такі дії підривають саму ідею державного фінансування. КВУ розробив зміни до законодавства, які забороняють партіям розміщувати рекламу за бюджетні кошти", - зазначив голова КВУ Олексій Кошель.

Читайте також: Лідери двох парламентських фракцій повністю ігнорують роботу в комітетах

Раніше Комітет виборців повідомляв про те, що лідери фракцій "Опозиційного блоку" Юрій Бойко, Олександр Вілкул та лідер фракції "Батьківщина" Юлія Тимошенко фактично не голосували в липні: вони пропустили 90% голосувань Верховної Ради за місяць.

За матеріалами: DT.UA /
Ми повідомляємо тільки дійсно важливі новини. Долучайся до Telegram-каналу DT.UA
Помітили помилку?
Будь ласка, позначте її мишкою і натисніть Ctrl+Enter
Додати коментар
Залишилось символів: 2000
Авторизуйтеся, щоб мати можливість коментувати матеріали
Усього коментарів: 0
Випуск №42-43, 10 листопада-16 листопада Архів номерів | Зміст номеру < >