"Усього буде поклеєно 3 тис. постерів у 23 обласних центрах. Найбільше - у Києві (420), Одесі (260), Харкові (260), Львові (240) та Дніпрі (240)", - сказано в повідомленні.
При цьому не менше 50% білбордів та сітілайтів з рекламою уряду Гройсмана розташують на вулицях в кожному місті, решта - з прив'язкою до супермаркетів та центральними вулицями міста.
За даними бізнес пошукового ресурсу Youcontrol ТОВ "РТМ-Україна" зареєстроване в лютому 2001 року в Києві. Засновниками є ТОВ "Таврійські ігри", ТОВ "Конверсія", екс-нардеп Микола Баграєв і кіпрська "С. С. Б. Біо-Саєнс Трейдінг Лімітед". Микола Баграєв був народним депутатом IV-VII скликань. Є засновником і президентом компанії "Таврійські ігри".
Як повідомлялося, перед президентськими виборами партії витратили на рекламу майже 150 мільйонів гривень. Найбільше направили на пропагандистську діяльність партії ВО "Батьківщина", Радикальна партія Олега Ляшка та "Народний Фронт", підрахували в Комітеті виборців України.
Напередодні виборів телеканали затвердили нові тарифи на політичну рекламу. При цьому найдорожчу рекламу транслюють канали з найвищими рейтингами, серед яких лідирує телеканал ТРК "Україна", далі йдуть "1+1" та "Інтер". Приміром ролик тривалістю 30 секунд на ТРК "Україна" буде коштувати майже 170 тисяч гривень, а хвилинний – понад 300 тисяч.