Гриневецький: Україна втрачає позиції на Дунаї

Поділитися
Стрімкий розвиток портової інфраструктури Молдови і відсутність належного фінансування українс...

Стрімкий розвиток портової інфраструктури Молдови і відсутність належного фінансування українських транспортних проектів призводить до того, що Україна втрачає торгові позиції на Дунаї, заявив у статті для «Дзеркала тижня» перший заступник голови комітету Верховної Ради України з питань національної безпеки і оборони Сергій Гриневецький.

«Поволі, але вірно наша країна втрачає свої позиції на Дунаї, а в перспективі і в Чорноморському регіоні. Адже зовсім недавно Україна цілком небезпідставно робила заявку на регіональне лідерство в причорномор'ї», — переконаний народний депутат.

Причину він бачить у швидкому розвитку молдовського портового комплексу Джурджулешть.

«Завдяки портовому комплексу Джурджулешти Молдова отримала вихід до моря, — констатує Гриневецький. — Спочатку було введено в експлуатацію нафтовий термінал, нещодавно відкрито перший пасажирський порт. Очікується, що найближчим часом розпочне роботу зерновий термінал».

За його словами, влада Молдови збирається й надалі швидкими темпами розвивати транспортну інфраструктуру в даному регіоні.

«Молдовська сторона також заявляє, що надалі необхідно вживати заходів із розвитку інфраструктури, пов’язаної з роботою порту. Зокрема мають бути побудовані автомагістраль, яка сполучить Джурджулешти з усією країною, а також аеропорт і промисловий парк», — повідомив Гриневецький.

Водночас, за словами депутата, українські порти зазнають не тільки тиску з боку нового конкурента, але й проблем із транспортною інфраструктурою.

«Українські ж порти, крім появи нового конкурента, отримали проблему надійного транспорт­ного сполучення. Молдова продовжує демонструвати небажання йти на поступки Україні у питанні передачі в українську власність земельної ділянки під автомобільною дорогою Одеса — Рені в районі села Паланка», — наголосив Гриневецький.

При цьому українська влада робить вкрай мало для поліпшення ситуації, переконаний депутат.

«Комплекс­ною програмою розвитку українського Придунав’я передбачалося будівництво цієї автомагістралі в обхід молдовської території. Але фінансування програми було згорнуто у 2005 році, — нагадав він. — Указом президента України від 15 січня 2008 року «Про невідкладні заходи щодо розвитку південно-західної частини Одеської області» також планувалося створення цієї автотраси, але, на жаль, за рік було зроблено вкрай мало».

Детальніше читайте у статті Сергія Гриневецького «Нелюбовний трикутник» у свіжому номері «ДТ».

Поділитися
Помітили помилку?

Будь ласка, виділіть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter або Надіслати помилку

Додати коментар
Всього коментарів: 0
Текст містить неприпустимі символи
Залишилось символів: 2000
Будь ласка, виберіть один або кілька пунктів (до 3 шт.), які на Вашу думку визначає цей коментар.
Будь ласка, виберіть один або більше пунктів
Нецензурна лексика, лайка Флуд Порушення дійсного законодвства України Образа учасників дискусії Реклама Розпалювання ворожнечі Ознаки троллінгу й провокації Інша причина Відміна Надіслати скаргу ОК
Залишайтесь в курсі останніх подій!
Підписуйтесь на наш канал у Telegram
Стежити у Телеграмі