Експерти: Росія вкрай вибірково поставляє Україні продукцію ВПК - Політика - dt.ua

Експерти: Росія вкрай вибірково поставляє Україні продукцію ВПК

19 червня, 2009, 12:52 Роздрукувати Випуск №22, 19 червня-26 червня

Росія обмежує постачання в Україну тієї продукції військово-промислового комплексу, яка необхідна для виробництва українських збройних систем...

Росія обмежує постачання в Україну тієї продукції військово-промислового комплексу, яка необхідна для виробництва українських збройних систем. Про це у статті для «Дзеркала тижня» пишуть експерти Центру досліджень армії, конверсії і роззброєння Валентин Бадрак і Сергій Згурець.

«Хоча Росія ніколи не припиняла військово-технічну співпрацю з Україною (не дивлячись на запальні заяви мешканців Кремля), нею обрано досить цікаву стратегію. Вона полягає в «контролі України на вході» збройових комплектуючих», — відзначають експерти.

За словами Бадрака і Згурця, ті українські підприємства, які поставляють свою продукцію до Росії або ж беруть участь у сумісних українсько-російських збройових проектах, не мають з отриманням комплектуючих з Росії жодних проблем.

«Наприклад, якщо певна продукція купується Львівською «Лортою» або запорізьким «Мотор Січ», Росія без сумніву дає зелене світло. Тому що вертолітні радіолінії і двигуни поставляються якраз для російських вертольотів. Якщо необхідно поставляти комплектуючі для ракетоносія «Зеніт», які складають 72% ракети, теж немає питань, — вона використовуватиметься в спільному проекті «Морський старт», — констатують експерти

Водночас у підприємств, які виробляють продукцію для України або третіх країн, нерідко виникають проблеми з постачаннями російських комплектуючих, наголошують вони. 

«Зовсім інша ситуація, якщо треба придбати в Росії лопаті для українських вертольотів, ЗІП для Ил-76, комплектуючі для ЗРК «Бук», 30-міліметрові скорострільні гармати і боєприпаси до них. Або щось схоже, що необхідне вже самій Україні. Тут можливі лише дуже хитромудрі схеми», — відзначають Бадрак і Згурець.

Докладніше читайте у статті Валентина Бадрака і Сергія Згурця «Le Bourget — 2009. Парад слів, рекламних слоганів і pr-технологій» у свіжому номері «ДТ».

Ми повідомляємо тільки дійсно важливі новини. Долучайся до Telegram-каналу DT.UA
Помітили помилку?
Будь ласка, позначте її мишкою і натисніть Ctrl+Enter
Додати коментар
Залишилось символів: 2000
Авторизуйтеся, щоб мати можливість коментувати матеріали
Усього коментарів: 0
Випуск №35, 21 вересня-27 вересня Архів номерів | Зміст номеру < >
Вам також буде цікаво