"Батьківщина" за півроку витратила на рекламу понад 150 мільйонів гривень – "ЧЕСНО"

Інфографіка
Поділитися
"Батьківщина" за півроку витратила на рекламу понад 150 мільйонів гривень – "ЧЕСНО" Видатки "Батьківщини" на політичну рекламу є рекордними порівняно з іншими політсилами © ВО Батьківщина
Перше місце з видатків посідає реклама на телеканалах.

ВО "Батьківщина" витратила на рекламу лідера політсили Юлії Тимошенко та її "Нового курсу" на топ-телеканалах і білбордах країни ще 55 мільйонів гривень, повідомляє громадський рух "ЧЕСНО" із посиланням на фінансовий звіт партії за IV квартал минулого року.

Відповідну економічну програму Тимошенко презентувала у вересні 2018 року, вона може стати планом дій на час її можливого президентства. Кампанія з популяризації Тимошенко і "Нового курсу" розпочалася влітку минулого року, вона вже коштувала партії 155 мільйонів гривень (з урахуванням витрат у IV кварталі 2018 року).

"Як і в попередньому кварталі, перше місце з видатків посідає реклама на телеканалах медіагруп "1+1", "Інтер" і "StarLightMedia"", - йдеться у повідомленні.

Так, "1+1" транслювали привітання Юлії Тимошенко з Новим роком і Різдвом і ролик про "справедливу ціну на газ". Близько опівночі 31 грудня на каналі під час рекламного блоку показали ще один ролик Тимошенко – трихвилинне привітання на тлі сімʼї та однопартійців. У наступні дні його не повторювали.

Станом на кінець минулого року "Батьківщина" не повністю розрахувалася за рекламу із ТОВ "Старлайт бренд контент" (телеканали "СТБ", "Новий канал", ICTV). Партія винна холдингу ще майже 10 мільйонів гривень.

Крім цього, зовнішня реклама у жовтні-грудні 2018 року коштувала партії ще десять мільйонів гривень. "За цей період рух "ЧЕСНО" зафіксував одразу кілька різновидів такої реклами від Тимошенко", - наголошується у повідомленні.

За даними громадського руху, усі видатки на рекламу лідера "Батьківщини" та "Нового курсу" здійснено з приватних внесків, а не з державного бюджету. Вони є рекордними порівняно з іншими політичними партіями.

Читайте також: Хвилина політичної реклами на радіо коштуватиме до 2,5 тис. гривень

Як відомо, в Україні з 31 грудня 2018 року стартувала президентська передвиборча кампанія. Вибори голови держави призначені на 31 березня.

DT.UA зібрало повний перелік усіх кандидатів на посаду президента та основну інформацію про них.

Докладніше про проблеми виборчого процесу і захист від зовнішнього впливу читайте у статті Олександра Данченка "Вибір на виборах" у тижневику "Дзеркало тижня. Україна".

Поділитися
Помітили помилку?

Будь ласка, виділіть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter або Надіслати помилку

Додати коментар
Всього коментарів: 0
Текст містить неприпустимі символи
Залишилось символів: 2000
Будь ласка, виберіть один або кілька пунктів (до 3 шт.), які на Вашу думку визначає цей коментар.
Будь ласка, виберіть один або більше пунктів
Нецензурна лексика, лайка Флуд Порушення дійсного законодвства України Образа учасників дискусії Реклама Розпалювання ворожнечі Ознаки троллінгу й провокації Інша причина Відміна Надіслати скаргу ОК
Залишайтесь в курсі останніх подій!
Підписуйтесь на наш канал у Telegram
Стежити у Телеграмі