У США пачки цигарок «відлякуватимуть» покупців страшними зображеннями - Здоров’я - dt.ua

У США пачки цигарок «відлякуватимуть» покупців страшними зображеннями

14 січня, 2011, 12:22 Роздрукувати

У США на сигаретних пачках до 2012-го року з'являться нові застережні етикетки, на яких поряд зі словесними застереженнями будуть іще й лячні фотознімки.

У США на пачках цигарок до 2012-го року з'являться нові застережні етикетки, на яких поряд зі словесними застереженнями будуть іще й лячні фотознімки. Американське агентство з контролю за продуктами харчування й ліками представило 36 варіантів нових етикеток, які повинні наганяти страх на курця. На деяких етикетках зображено, зокрема, чорні легені курця, людину, хвору на рак горла, слабке немовля в інкубаторі, тощо. У порівнянні з новими етикетками теперішні написи, що застерігають про небезпеку куріння, здаються милими порадами. «Деякі з цих фотографій є дуже важкими для перегляду. В цьому й полягає завдання цієї кампанії», - пояснює комісар Агентства Маргарет Гамбург. Виробники цигарок будуть зобов'язані розмістити такі знімки не лише на пачках, але й на 20 відсотках рекламного простору тютюнової продукції. США в 1960-х роках були першою країною, яка запровадила застережне маркування на сигаретних пачках. Однак, незважаючи на багаторічну боротьбу з курінням, 46 мільйонів дорослих американців, або ж кожен п'ятий мешканець США, все ще курять. Схожа статистика і серед школярів старших класів - кожен п'ятий учень на перервах затягується сигаретним димом. Згідно зі статистикою, щорічно 440 тисяч американців помирають через хвороби, пов'язані з курінням, й інші проблеми. Уже 37 країн світу використовують візуальні застереження на цигарках. У Канаді це допомогло зменшити армію курців одразу на 20 відсотків. Проте серед фахівців є розбіжності з приводу ефективності демонстрації цих страшних знімків. Багато з них уважає, що формула: «Чим страшніше попередження, тим воно корисніше» призводить до протилежних результатів. Люди, на їхню думку, схильні ігнорувати такі «страшилки», які явно перебільшені. Що ж стосується молодого покоління, на яке зорієнтовано нову кампанію, то і тут, серед опитаних телеканалом ABC підлітків, переважав песимізм. Щоб виявити дев'ять найкращих антитютюнових зображень, Агентство з контролю за продуктами харчування і ліками проведе опитування серед споживачів. А вже з жовтня 2012-го року виробники цигарок і тютюнових виробів не зможуть реалізовувати свій товар, якщо він не матиме подібних етикеток.

За матеріалами УНИАН

Ми повідомляємо тільки дійсно важливі новини. Долучайся до Telegram-каналу DT.UA
Помітили помилку?
Будь ласка, позначте її мишкою і натисніть Ctrl+Enter
Додати коментар
Залишилось символів: 2000
Авторизуйтеся, щоб мати можливість коментувати матеріали
Усього коментарів: 0
Випуск №42, 9 листопада-15 листопада Архів номерів | Зміст номеру < >