Знайдіть десять відмінностей... За масштабами автовиставки SIA-2005 уже не видно новизни ідей і експонатів

Поділитися
Рік у рік виставка SIA (цього разу 13-та за ліком) набирає масштабів. Традиційним стало проведення змагань із автотюнінгу та звуку...
Корейский «мерседес» коштує як німецький

Щоправда, дуже важко було зрозуміти, що ж, власне, змінилося, порівняно з торішньою виставкою. Нові моделі? Нові технології? Де ж вони? Невеликі зміни в дизайні фар та ліній кузова, мабуть, викличуть захоплення в дизайнера чи інженера-конструктора. Але для користувачів новий дизайн фар свідчить лише про нову, вищу ціну на цю автомашину. Отже, спробуємо відшукати відмінності між SIA-2004 та SIA-2005...

Російський автопром привернув увагу відвідувачів виставки своїми моделями, запропонованими ВАЗом, і, зрозуміло, невисокими, порівняно з японськими та європейськими марками, цінами. При цьому стильний кузов ВАЗ-2118 Kalina, ергономічна панель керування, зручні сидіння викликали зацікавлення у відвідувачів виставки навіть більше, ніж Lada Priora (ВАЗ-2170).

Багато рішень було запропоновано для сучасного міста. Постійні пробки, затори, проблеми з паркуванням — усе це частенько псує настрій автомобілістам. Не кажучи вже про невпинне зростання цін на пальне. Економічний варіант запропонували фірми «Пежо» й «Укравтозапчастина». Моторолер «Пежо» призначений для комфортного переміщення в межах міста. Економічний двотактний двигун і ціна від 11 тис. грн. роблять його доступним для широкого кола покупців. Витрата бензину близько двох—трьох літрів на 100 кілометрів.

«Укравтозапчастина» виставила мотопродукцію фірми Defiant — мопед у ціновому діапазоні від 4,8 до 15 тис. грн., мотоцикли російського виробництва ІЖ, Київського мотоциклетного заводу — «Дніпро», мотоцикли Jawa, а також — квадроцикли та мотошоломи.

У поле зору тих, хто воліє швидко переміщатися по місту і небайдужий до екології, напевно, потрапили велосипеди. Багатошвидкісні і багатоцільові (міські, кросові, для їзди по пересіченій місцевості) велосипеди представлені в широкому ціновому діапазоні: як цілком бюджетні, доступні для людей із невисокими статками, так і створені геніями інженерної творчості, як, наприклад, велосипед для складних дорожніх умов. Переваг у нього багато: досить сказати про автоматичні амортизатори, що підлаштовуються під якість дорожнього покриття: чим краще покриття, тим жорсткіша підвіска і тим менше витрачається енергії на гасіння коливань. І чим гірше покриття — пересічена місцевість, гори — тим м’якша підвіска й комфортніше пересування. Однак такий інтелектуальний «велик» усе ж більше адресований дуже великим цінителям велоспорту, оскільки за ціною (33 тис. грн.) він цілком може конкурувати з деякими вітчизняними малолітражками. Втім, вибір за споживачем: спортивність, екологічність і незалежність від пробок чи комфорт, швидкість пересування, захист від дощу.

З економічних і недорогих міських автомобілів привертають до себе увагу Citroёn, Nissan, Volkswagen. VW Pointer коштує від 10,8 тис. дол. і витрачає 5,9—7,9 літра пального на 100 км (траса/місто). Nissan Micra потягне на 14,7 тис. дол. і витрачає 5,2—7,4 літра. По-французькому елегантний Citroёn C2 — 10,3 тис. євро, спалює в середньому 6 літрів на 100 км шляху. До цього ж класу належить Mazda 2, але з об’ємом двигуна 1,388 літра і заявленою ціною 113,9 тис. грн. Як бачимо, ціни дуже залежать від комплектації автомобіля. Адже кожна фірма по-своєму розуміє поняття «базова комплектація». Так, наприклад, для Mazda 2 ціна вказана в комплекті з автоматичною коробкою передач, на відміну від Citroёn. Вагомою добавкою до ціни авто базової комплектації стають різні засоби безпеки, кондиціонери тощо.

На любителів великих автомобілів чекали позашляховики Volkswagen Touareg та Range Rover (103 тис. євро). Вже знайомі з українським бездоріжжям — Nissan Patrol, Pathfinder і X-Trail (близько 53, 48 і 32 тис. дол. відповідно). А дизельний Korando від фірми SsangYoung коштує приблизно 30 тис. дол. Дорого? Тоді варто почекати 2006 року, коли ГАЗ планує розпочати серійний випуск позашляховика ГАЗ-3106. На виставці був представлений концепткар. Поки що неясно, якими двигунами оснащуватимуть позашляховик, але ціна очікується в діапазоні 17—20 тис. дол.

Якщо економічність автомобіля — не головне, радимо звернути увагу на Citroёn C5: комплектація від 1,8-літрового 16-клапанного двигуна з механічною коробкою передач до 3-літрового 24-клапанника з коробкою-автоматом (від 19 до 29 тис. євро). Nissan Maxima «тягне» на 40 тис. дол., якщо, звісно, ви виберете 3-літровий варіант з АКП, а не економічніший 2-літровий із механічною коробкою передач. Не менш солідний і Hyundai Sonata: двигун об’ємом 2,7 літра має потужність 178 кінських сил, кондиціонер, салон обличкований під дерево і має купу всіляких електронних наворотів. Продажна ціна Sonata від 20 до 32 тис. доларів.

SsangYong за зовнішнім виглядом не поступається відомому 600-му «Мерседесу». Планована ціна 47—70 тис. доларів. Ще один солідний седан, який можна зарахувати як до автомобілів представницького класу, так і до спортивних, — Mazda RX-8: 1,3-літровий роторний двигун видає потужність 192—240 кінських сил, зовнішній вигляд і дизайн салону дозволяють відчути себе справжнім гонщиком.

Викликає зацікавлення і продукція фірми Subaru — навіть 1,6-літровий двигун розвиває потужність 95 кінських сил, а всі запропоновані автомобілі в стандартній комплектації обладнуються системою постійного повного приводу. Любителів європейських авто зацікавить Audi AS4 або AS6. Сучасний дизайн і спортивне виконання роблять цю машину помітною не лише в потоці міського транспорту, а й серед багатьох автомобілів спортивного класу.

Якщо представницький седан — це не те, про що ви мріяли, а позашляховик — занадто громіздко, то чому б не «приміряти» Jaguar XK? Всього за 106 тис. євро ви стаєте володарем 400 кінських сил, які видає двигун на 6100 обертах. Nissan пропонує свій варіант спортивного купе — 350Z. 3,5-літровий двигун (280 кінських сил) дозволяє розігнати автомобіль до 250 км/год. А до 100 км/год 350Z розганяється всього за 5,9 секунди.

Для любителів швидко й комфортно переміщатися не лише по суходолу цілий розділ виставки був присвячений водному транспорту — човнам, катерам, скутерам. На всі смаки. Буквально будь-якого кольору, потужності та якості. Скутери іноземного виробництва: дво-, тримісні з потужними 200-сильними моторами. Човни — від простих надувних і до величезних катерів підвищеного комфорту. Маріупольський завод представив свої розробки. Катери, що мають витончені й хижі форми, — все це продукт творчості українських інженерів та дизайнерів, а ось двигуни — імпортні. Любителям підводного плавання було запропоновано скутери — що працюють від акумуляторів, із регульованою плавучістю і можливістю роботи на глибині до 20 метрів.

Загалом весняне зростання цін на пальне не позначилося на інтересі українців до нових автомобілів, а наш ринок продовжує залишатися цікавим для іноземних автогігантів, попри зростання ввізних мит і примхи податкового законодавства.

Поділитися
Помітили помилку?

Будь ласка, виділіть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter або Надіслати помилку

Додати коментар
Всього коментарів: 0
Текст містить неприпустимі символи
Залишилось символів: 2000
Будь ласка, виберіть один або кілька пунктів (до 3 шт.), які на Вашу думку визначає цей коментар.
Будь ласка, виберіть один або більше пунктів
Нецензурна лексика, лайка Флуд Порушення дійсного законодвства України Образа учасників дискусії Реклама Розпалювання ворожнечі Ознаки троллінгу й провокації Інша причина Відміна Надіслати скаргу ОК
Залишайтесь в курсі останніх подій!
Підписуйтесь на наш канал у Telegram
Стежити у Телеграмі