ЗА «ЧЕРВОНЕ» БРОВАРНИКАМ «СЛАВУТИЧА» ЧЕРВОНІТИ НЕ ДОВЕДЕТЬСЯ - Економіка - dt.ua

ЗА «ЧЕРВОНЕ» БРОВАРНИКАМ «СЛАВУТИЧА» ЧЕРВОНІТИ НЕ ДОВЕДЕТЬСЯ

4 липня, 2003, 00:00 Роздрукувати Випуск №25, 4 липня-11 липня

Ще одним шедевром зі світової скарбниці пінних напоїв потішило споживачів ВАТ «Пиво-безалкогольний комбінат «Славутич»: червоне пиво — досі небачений на українському ринку продукт...

Ще одним шедевром зі світової скарбниці пінних напоїв потішило споживачів ВАТ «Пиво-безалкогольний комбінат «Славутич»: червоне пиво — досі небачений на українському ринку продукт.

Фантазія броварників невичерпна. Здавалося б, пересичений світовий ринок уже нічим не здивуєш. Але червоне пиво, яке з’явилося нещодавно, стало ще одним детонатором вибуху споживчого попиту. Небачена популярність цього напою негайно стимулювала появу великої кількості його сортів і широкої гами смакових відтінків.

Своїм походженням червоне пиво зобов’язане класичному елю, який з незапам’ятних часів варили кельти на берегах Туманного Альбіону. У наші дні стародавній напій, популярний в Англії, Шотландії, Ірландії та ряді скандинавських країн, отримав друге народження. Завдяки старанням сучасних броварників, він став легшим, м’якшим і прозорішим (на відміну від звичайного густого й щільного елю), але зберіг при цьому унікальний колір свого попередника і його найкращі смакові властивості.

Якщо своєрідність елів визначається особливостями технологічного циклу виробництва (верхнє бродіння), то неповторність червоного пива закладена в рецептурі. Роль «родзинки» тут належить трохи обсмаженому ячмінному солоду, що використовується поруч із традиційними інгредієнтами. Саме він надає пиву незвичного рубіново-бурштинового кольору й оригінального м’якого солодового смаку.

Становище лідера зобов’язує, і ПБК «Славутич» миттєво відреагував на новий напрям попиту. Його чергова новинка — «Славутич Червоне» — має щільність 12% і містить 5% об’ємних спирту, що є золотою пропорцією для пива типу «лагер». Тому воно так легко п’ється і чудово тамує спрагу. А за густою монолітною шапкою піни, чистим запахом і смаком щирі цінителі без труднощів упізнають традиційно високу якість продукції торгової марки «Славутич». Адже в основі політики цієї компанії, за словами її генерального директора Петра Перетятька, — постійна готовність пропонувати своїм споживачам щось оригінальне, нове, відкривати для них досі незвідані відчуття від популярного напою.

— Ми прагнемо виводити на ринок не просто нові сорти, а принципово нові види пива, — підкреслює Петро Васильович. — І вважаємо, що коли напій довів своє право бути на полицях магазинів усього світу, то й наші співвітчизники повинні мати можливість одержувати його у своїй країні. Причому за прийнятною ціною. Ні в технологіях, ні у професіоналізмі ми не поступаємося зарубіжним колегам, тому я впевнений, що завдяки своїй якості й оригінальному смаку «Славутич Червоне» посяде гідне місце в асортименті нашої продукції.

Ми повідомляємо тільки дійсно важливі новини. Долучайся до Telegram-каналу DT.UA
Помітили помилку?
Будь ласка, позначте її мишкою і натисніть Ctrl+Enter
Додати коментар
Залишилось символів: 2000
Авторизуйтеся, щоб мати можливість коментувати матеріали
Усього коментарів: 0
Випуск №34, 14 вересня-20 вересня Архів номерів | Зміст номеру < >
Вам також буде цікаво