ЇЗДИТИ ЗАДЕШЕВО ЗАЛИШИЛОСЯ ДО 10 СЕРПНЯ - Економіка - dt.ua

ЇЗДИТИ ЗАДЕШЕВО ЗАЛИШИЛОСЯ ДО 10 СЕРПНЯ

19 липня, 2002, 00:00 Роздрукувати Випуск №27, 19 липня-26 липня

50-копійчана благодать у Києві закінчується. З 10 серпня в столиці подорожчає проїзд на всіх видах громадського транспорту, повідомив заступник голови Київміськадміністрації Іван Салій...

50-копійчана благодать у Києві закінчується. З 10 серпня в столиці подорожчає проїзд на всіх видах громадського транспорту, повідомив заступник голови Київміськадміністрації Іван Салій. Вартість однієї поїздки в трамваї, автобусі, тролейбусі становитиме 75 коп., у метро — 1 грн.

Крім того, для наземного транспорту вводиться нічний тариф — 1 грн.

Відповідно до оприлюдненої у вівторок на прес-конференції в Київміськадміністрації інформації, вартість місячних проїзних на одному виді наземного транспорту становитиме 25 грн. (нині 17), на одному наземному виді транспорту і метро — 52 грн. (нині 33), на всіх видах транспорту — 80 грн. (нині 57).

Вартість учнівського проїзного на проїзд в одному наземному виді транспорту становитиме з 1 серпня 7 грн. (нині 5), включаючи метро — 13 грн. 75 коп. (11), на трамваї, тролейбусі та автобусі — 14 грн. (11).

Щоправда, проїзні квитки на місяць на початку серпня продаватимуться за старими цінами й будуть дійсні до кінця місяця. А ось жетони для проїзду в метро після підвищення тарифів замінять.

Пан Салій також повідомив, що вартість проїзду на маршрутних таксі в Києві підвищиться приблизно на 20%. Зокрема, якщо довжина маршруту не перевищує 10 км, із 10 серпня доведеться платити не 1,0, а 1,20 грн.

Підвищення тарифів столична влада, звісно ж, пояснює підвищенням безпеки та регулярності руху.

На сьогоднішній день проїзд у київському метро є найдешевшим серед країн СНД і Європи. Та при цьому велика кількість вагонів уже вичерпали нормативний термін експлуатації, 154 із них підлягають обов’язковій заміні, проте в зв’язку з нестачею фінансових коштів і неможливістю їх замінити було зроблено наукове обгрунтування продовження терміну експлуатації на 15 років, що веде до збільшення споживання електроенергії.

Начальник Київського метрополітену Микола Балацький повідомив, що сьогодні київська підземка перевозить близько 1,6 млн. чоловік щодня. При цьому 35% пасажирів користуються пільгами на безкоштовний проїзд у метро, ще 12% становлять студенти та учні, які оплачують 50% і 25% вартості проїзду. Все це призводить до того, що щомісяця столичний метрополітен зазнає збитків у сумі 1,7 млн. грн.

М.Балацький підкреслив, що сьогодні все господарство метро «утримують у належному стані, проте всьому є межа».

Він нагадав, що Кабінет міністрів розглядає питання про запровадження адресної компенсації витрат на проїзд у міському транспорті громадянам, які користуються пільгами. Ця норма може бути введена поступово протягом 2004—2008 років. За словами начальника Київського метрополітену, якщо подібні заходи уряд введе й скасують пільговий безплатний проїзд, то можливе навіть зниження цін на проїзд у метро.

І.Салій повідомив, що одним із проблемних питань є також відшкодування витрат за перевезення пільгових пасажирів приватним підприємствам, які займаються перевезеннями на маршрутних таксі в Києві. Він заявив, що міськадміністрація вживатиме всіх заходів з тим, щоб приватні перевізники виконували вимоги про перевезення пільговиків із розрахунку 30% від усіх пасажирів.

* * *

Антимонопольний комітет України проаналізує обгрунтованість рішення влади Києва про підвищення тарифів на опалення, гаряче, холодне водопостачання і транспорт, повідомив агентству «Інтерфакс-Україна» голова АМК Олексій Костусєв у середу. Це питання може бути розглянуте АМК через місяць, додав він.

Голова комітету заявив, що зараз не може оцінити об’єктивності ухваленого рішення, підкресливши, що комунальні служби практично не ведуть роботи зі зниження собівартості послуг, а також зі зниження втрат енергоресурсів при їх доставці населенню. У ряді регіонів України існує стійка тенденція до підвищення тарифів. За рахунок цього намагаються вирішити проблеми, пов’язані з забезпеченням населення теплом, водою та іншими житлокомпослугами.

Ми повідомляємо тільки дійсно важливі новини. Долучайся до Telegram-каналу DT.UA
Помітили помилку?
Будь ласка, позначте її мишкою і натисніть Ctrl+Enter
Додати коментар
Залишилось символів: 2000
Авторизуйтеся, щоб мати можливість коментувати матеріали
Усього коментарів: 0
Випуск №43-44, 16 листопада-22 листопада Архів номерів | Зміст номеру < >
Вам також буде цікаво