Як на Столєтова іменини

Поділитися
VIP-прийом, присвячений презентації нової унікальної елітної горілки «Столєтов» (корпорація «Алеф», Дніпропетровськ), відбувся в Києві 2 липня в Українському домі...

VIP-прийом, присвячений презентації нової унікальної елітної горілки «Столєтов» (корпорація «Алеф», Дніпропетровськ), відбувся в Києві 2 липня в Українському домі. Серед гостей — представники Верховної Ради, Кабінету міністрів, адміністрації Президента, визначні діячі культури й мистецтва, редактори провідних українських ЗМІ. Загалом — близько 130 чоловік. Камерність прийому підкреслювалася незвичними декораціями залу, м’яким розсіяним освітленням, світловими й лазерними шоу-ефектами та ексклюзивною концертною програмою. Уся атмосфера вечора створювала відчуття причетності до неординарної події — тезоіменитства продукту, якому від самого початку призначено стати брендом.

Намагання виробника якнайгучніше заявити про свій новий продукт і привернути до нього увагу максимально широкої споживчої аудиторії цілком виправдані. Але тільки в тому разі, коли йдеться про товари масового споживання. Елітний продукт знаходить шлях до визнання через діалог із кожним потенційним шанувальником окремо. І тут прагнення до тотального охоплення споживчих мас просто недоречне, більше того — протипоказане.

«Столєтов» — свідчення того, що в Україні розуміються на ексклюзивних підходах. Його поява буквально приголомшила ряд країн Західної Європи та Америки. Там тямлять на екологічно чистих продуктах і охоче платять за них чималі гроші. Але спроби багатьох західних виробників створити щось схоже виявилися марними, тоді як українським усміхнулася удача. Однак успіх дістався нелегко. Йому передувала серйозна робота. Спочатку потрібно було роздобути справжню антарктичну кригу для того, аби в усіх подробицях вивчити її хімічний і фізичний склад, потім отримати відповідь на основне запитання — чи придатна вона для виробництва саме горілки, і, нарешті, відтворити аналог антарктичної талої води. І лише після того, як на всі запитання було знайдено позитивні відповіді й нарешті отримано підтвердження експертів про повну відповідність відтвореної у виробничих умовах талої води її антарктичному аналогу, — за справу взялися технологи лікеро-горілчаного виробництва.

Можна було, звісно, вибрати легший шлях, спрямувавши свої зусилля на створення просто хорошої горілки, яка не претендує на особливу оригінальність. Але тоді вона, швидше за все, загубилася б серед безлічі інших подібних. Ось чому серйозний підприємець прагне знайти на ринку власну нішу, на яку досі ніхто інший не претендував. Корпорації «Алеф» це блискуче вдалося. Оскільки в «Столєтова» немає аналогів, то й конкурентів у нього не буде, принаймні у досяжному майбутньому. А коли з’являться перші аналоги, їхнім виробникам доведеться конкурувати з напоєм, який давно завоював стійку репутацію у сформованому колі своїх шанувальників.

Поділитися
Помітили помилку?

Будь ласка, виділіть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter або Надіслати помилку

Додати коментар
Всього коментарів: 0
Текст містить неприпустимі символи
Залишилось символів: 2000
Будь ласка, виберіть один або кілька пунктів (до 3 шт.), які на Вашу думку визначає цей коментар.
Будь ласка, виберіть один або більше пунктів
Нецензурна лексика, лайка Флуд Порушення дійсного законодвства України Образа учасників дискусії Реклама Розпалювання ворожнечі Ознаки троллінгу й провокації Інша причина Відміна Надіслати скаргу ОК
Залишайтесь в курсі останніх подій!
Підписуйтесь на наш канал у Telegram
Стежити у Телеграмі