ВУЗЬКА СПЕЦІАЛІЗАЦІЯ — ПЕРЕПУСТКА НА НАЦІОНАЛЬНИЙ РИНОК - Економіка - dt.ua

ВУЗЬКА СПЕЦІАЛІЗАЦІЯ — ПЕРЕПУСТКА НА НАЦІОНАЛЬНИЙ РИНОК

24 жовтня, 2003, 00:00 Роздрукувати Випуск №41, 24 жовтня-31 жовтня

На пшеничний солод зробив ставку третій вітчизняний виробник пива. Причому, на відміну від гранді...

На пшеничний солод зробив ставку третій вітчизняний виробник пива. Причому, на відміну від грандів українського ринку — компанії «Сан Інтербрю Україна» (що запустила «Чернігівське біле» ще 2002 року) та столичної «Оболоні» («Оболонь біле» і «Оболонь пшеничне» зразка 2003 року), — йдеться про досі маловідомий пивобезалкогольний комбінат «Радомишль» (Житомирська обл.). Щоправда, вкладені в нове виробництво 15 млн. євро західних інвестицій (лише на етапі введення в експлуатацію першої черги нових потужностей), схоже, можуть вивести підприємство регіонального значення на національний рівень. Про це ж свідчать і цифри, які прозвучали на церемонії відкриття спеціалізованого комплексу з виробництва нефільтрованого пива «Пшеничне еталон».

Три відсотки від усього пивного ринку — на перший погляд, звучить досить скромно і відповідає проектній потужності нового виробництва в 5 млн. дал пива на рік. Однак слід враховувати, що досягати цього холдинг «Рідна марка» (куди входить пивкомбінат), який, окрім пива, виробляє продукти харчування під однойменною парасольковою товарною маркою, має намір у вузькому «пшеничному» сегменті ринку.

На сьогодні сукупна (по всіх виробниках) частка хмільного напою, виготовленого з пшеничного солоду, оціночно становить в Україні 2,5—3% від усього ринку пива. Відповідно, заявлені 3% — це сегмент, контролювати який навряд чи вдасться, не потіснивши при цьому своїх «старших братів по бізнесу», навіть якщо розраховувати на динамічне розширення пшеничної ніші у складі пивного ринку.

Про претензії регіоналів побічно можна судити і з «помилок», яких припустилися на презентації нового продукту: ведуча кілька разів обмовилася, називаючи замість «Пшеничне еталон» «Пшеничне Оболонь». Цілком можливо, що це було зроблено не випадково. Адже ототожнення себе в умах споживачів із відомішими виробниками і товарними марками — це теж підмога для тих, хто лише замахнувся на всеукраїнський масштаб...

Ми повідомляємо тільки дійсно важливі новини. Долучайся до Telegram-каналу DT.UA
Помітили помилку?
Будь ласка, позначте її мишкою і натисніть Ctrl+Enter
Додати коментар
Залишилось символів: 2000
Авторизуйтеся, щоб мати можливість коментувати матеріали
Усього коментарів: 0
Випуск №38, 12 жовтня-18 жовтня Архів номерів | Зміст номеру < >
Вам також буде цікаво