ВАСУ не задовольнив скарги трьох телеканалів з приводу позбавлення частот - Економіка - dt.ua

ВАСУ не задовольнив скарги трьох телеканалів з приводу позбавлення частот

26 січня, 2011, 16:31 Роздрукувати

Вищий адміністративний суд України відмовив "5 каналу", ТВі та СТБ у задоволенні їх касаційних скарг з приводу позбавлених частот. Про це йдеться у постанові колегії суддів, що оприлюднена 26 січня.

 

Цією постановою залишається  без змін постанова Київського апеляційного суду. 
 
Раніше Київський апеляційний суд визнав протиправним рішення Нацради з питань телебачення і радіомовлення від 27 січня 2010 про визначення переможцем конкурсу на частоти "5 каналу" і ТВі. 
 
Постанова набуває чинності з моменту проголошення і може бути переглянута Верховним судом України. 
 
Генеральний директор ТВі Микола Княжицький і представник "5 каналу" в суді Тетяна Малашенкова заявили про намір надалі оскаржити рішення ВАСУ у Верховному суді та Європейському суді з прав людини. 
 
Нагадаємо, ВАСУ розглядає касаційні скарги ТРК "Телерадіосвіт" (ТВі), НБМ ("5 канал"), "Експрес-інформ" ("5 канал") та СТБ у справі за позовами ТРК "Служба інформації" (НТН) та ТРК " Кіно-ТВ "(Enter Film) до Національної ради з питань телебачення і радіомовлення щодо оскарження результатів конкурсу на частоти, що пройшов у січні 2010 року. ТВі просив скасувати постанову апеляційного суду в частині задоволення позовних вимог. НБМ та "Експрес-інформ" - направити справу на новий розгляд, оскільки, на їхню думку, суд не з'ясував суттєві обставини справи. СТБ - скасувати рішення першої та апеляційної інстанцій в частині, що стосується лише двох частот, які виграв у конкурсі СТБ. 
 
  За матеріалами: Телекритика
Ми повідомляємо тільки дійсно важливі новини. Долучайся до Telegram-каналу DT.UA
Помітили помилку?
Будь ласка, позначте її мишкою і натисніть Ctrl+Enter
Додати коментар
Залишилось символів: 2000
Авторизуйтеся, щоб мати можливість коментувати матеріали
Усього коментарів: 0
Випуск №42, 9 листопада-15 листопада Архів номерів | Зміст номеру < >