В МІУ готують повну автоматизацію зважування вантажівок системами WiM - Економіка - dt.ua

В МІУ готують повну автоматизацію зважування вантажівок системами WiM

1 серпня, 2018, 12:45 Роздрукувати

Після того, як в Україні до кінця року запрацюють пілотні комплекси WiM (Weight-in-Motion - зважування в русі), Мінінфраструктури візьметься за імплементацію повністю автоматичного зважування. Про це заявив міністр інфраструктури Володимир Омелян.

"Вже на цьому етапі я думаю, що рівень корупції суттєво знизиться. У нас буде два чинники, які будуть давати подвійну гарантію. Перше - це буде об'єктивна фіксація автоматичної системи зважування у русі того чи іншого автомобіля з його реальними параметрами загальної маси, а також - на вісь. І це потім підтвердить інспектор. Якщо ми будемо бачити, що система зафіксувала, але при цьому інспектор його не зупинив, або раптом зупинив, але дані кардинально інші - це буде підставою для порушення трудового розслідування проти цього інспектора. Тобто уникнути покарання за перевантаження вже не вдасться", - підкреслив Омелян.

Він додав, що системи WiM не дають шансів для трактування результатів зважування. Після того, як система WiM буде закріплена в законодавстві України, весь процес зважування перейде в автоматизований режим, як це сьогодні відбувається в країнах Євросоюзу. Перевізники-порушники будуть відразу ж отримувати повідомлення про штрафні санкції за перевантажений транспорт.

В Укртрансбезпеці запропонували компаніям-перевізникам, що порушують вагові норми, вже сьогодні подумати про те, як організувати логістику без порушень, оскільки, технічно обійти WiM неможливо - комплекс перекриває дорогу по всій ширині. А автоматизований процес зведе до нуля корупційні можливості. За словами в. о. голови Укртрансбезпеки В'ячеслава Дідьківського, в першу чергу перевізники можуть скористатися можливостями залізниці, де немає обмежень по вазі. Другий варіант - дочекатися прийняття законопроекту "Про внутрішні водні шляхи", який регламентує вантажоперевезення по Дніпру. Дидькивский зазначив, що велика частина перевізників вже сьогодні дотримується вагових нормативів. Крім того, частина компаній вже береться контролювати порушників.

"Перевізники телефонують нам і кажуть - "ми тут зупинили транспортний засіб з перевантаженням. Приїжджайте, будь ласка, і зважте його", - розповів Дідьківський. Він додав, що сьогодні вже немає випадків, щоб перевізники протестували проти систем зважування.

Нагадаємо, раніше Укртрансбезпека виступила за відкриття даних зважування WiM для широкої громадськості з метою розкрити суспільству тих, хто руйнує автомобільні дороги. Відповідний відкритий реєстр вже розробляється. На думку чиновників, громадський тиск допоможе загальній системі контролю і зробить неможливим підкуп інспекторів, оскільки дані зважування WiM і результати перевірки автотранспорту інвестором можна буде зіставити.

Зазначимо, що система динамічного зважування WiM - це комплекс устаткування, який призначений для вимірювання маси рухомих вантажних автомобілів. На відміну від традиційних систем, їх пропускна здатність набагато вище. Системи WiM використовують спеціальне програмне забезпечення, яке забезпечує моментальний збір всієї необхідної інформації і здатні зважувати вантажівки на швидкості до 130 км/год. Для встановлення перших шести майданчиків зважування в русі "Укравтодор" планує використати частину коштів кредиту Світового банку в рамках впровадження Проекту розвитку дорожньої галузі (RSDP) і Пілотного проекту по впровадженню системи зважування в русі (WIM).

Ми повідомляємо тільки дійсно важливі новини. Долучайся до Telegram-каналу DT.UA
Помітили помилку?
Будь ласка, позначте її мишкою і натисніть Ctrl+Enter
Додати коментар
Залишилось символів: 2000
Авторизуйтеся, щоб мати можливість коментувати матеріали
Усього коментарів: 0
Випуск №1288, 28 березня-3 квітня Архів номерів | Останні статті < >