UМС лідирує за темпами зростання - Економіка - dt.ua

UМС лідирує за темпами зростання

24 листопада, 2006, 00:00 Роздрукувати Випуск №45, 24 листопада-1 грудня

За підсумками жовтня мобільний оператор «Український мобільний зв’язок» продемонстрував високі темпи зростання основних операційних показників...

За підсумками жовтня мобільний оператор «Український мобільний зв’язок» продемонстрував високі темпи зростання основних операційних показників. Так, приріст абонентської бази UMC у жовтні становить 3,7%, або 560000 абонентів. Для порівняння: приріст абонентської бази компанії «Київстар» за цей же період становить 3%, або 547000 абонентів.

На думку експертів, високі темпи зростання абонентської бази найближчим часом спричинять відрив UMC і за основними фінансовими показниками. Адже за результатами першого півріччя ц.р. компанія продемонструвала вищу якість абонентської бази. Частка контрактних абонентів у загальній абонбазі UMC при цьому становить 9%, тоді як у «Київстар» — 7%. Середній щомісячний дохід від одного контрактного абонента в UMC становить 35,6 дол., а в «Київстарі» — 28,7 дол.

Рік тому UMC експлуатувала понад 4 тис. базових станцій. Сьогодні число базових станцій (БС) оператора збільшилося більш ніж удвічі і на 26 жовтня становила 8543. На сьогодні це найбільша мережа в Україні за числом БС. За підсумками рейтингу «Інвестгазети», UMC посідає перше місце за обсягом капітальних інвестицій.

Нагадаємо, що в травні 2006 року в UMC стартувала програма під назвою Heat Map, що дає змогу визначити реальний стан якості зв’язку, причини виникнення збоїв і намітити конкретні дії з її поліпшення. У рамках програми якість роботи мережі перевіряється з допомогою спеціального устаткування, а також діє система врахування думки абонентів. За минулі півроку компанія отримала дані дослідження для 17 найбільших міст України. До кінця 2006 року планується завершити аналіз якості зв’язку ще в 38 містах, а також на 600 тис. км доріг, у тому числі на всіх основних автомобільних і залізничних магістралях. Дані дослідження, а також результати незалежного моніторингу, здійснюваного науково-технічним центром «ОМНІС», свідчать про те, що за останні п’ять місяців кількість якісних дзвінків у мережі UMC зросла на 61%.

Ми повідомляємо тільки дійсно важливі новини. Долучайся до Telegram-каналу DT.UA
Помітили помилку?
Будь ласка, позначте її мишкою і натисніть Ctrl+Enter
Додати коментар
Залишилось символів: 2000
Авторизуйтеся, щоб мати можливість коментувати матеріали
Усього коментарів: 0
Випуск №39, 19 жовтня-25 жовтня Архів номерів | Зміст номеру < >
Вам також буде цікаво