Україна може створити ще одну «Мрію», але вже - для Росії - Економіка - dt.ua

Україна може створити ще одну «Мрію», але вже - для Росії

11 травня, 2011, 07:48 Роздрукувати

На Київському авіаційному заводі готові добудувати другий надважкий транспортний літак Ан-224 "Мрія", якщо його замовить Міноборони Росії.

© antonov.com

Про це повідомив сказав голова ради директорів ВАТ "Мотор Січ" (Запоріжжя) В'ячеслав Богуслаєв.

"У нас лежить друга "Мрія". Міністр Сердюков (міністр оборони РФ Анатолій Сердюков, - ред.) під час відвідування київського авіазаводу зацікавився цим. Запитав, чи можна доробити. Ми можемо доробити, якщо буде замовник", - сказав В.Богуслаєв журналістам у Москві.

Він нагадав, що перший і єдиний літак "Мрія" літає по всьому світу. "Возить величезні трансформатори, генератори на різні електростанції, тобто негабаритний вантаж, який не можна іншим транспортом доставити", - сказав В.Богуслаєв.

Він нагадав, що літак "Мрія", оснащений шістьма двигунами Д-18 виробництва "Мотор Січ", здатний перевозити до 225 тонн вантажів. Цими ж двигунами (4 Д-18) оснащуються важкі транспортні літаки Ан-124 "Руслан".

За словами В.Богуслаєва, українські моторобудівники модернізують двигун Д-18. "Двигун Д-18 четвертої серії буде набагато потужнішим", - сказав він.

В.Богуслаєв відзначив, що завдяки модернізації потужність двигуна збільшено з 24 тонн спочатку до 25,5 т, потім до 27 т. "Тепер наші замовники вимагають 30 тонн. Ми готові протягом двох з половиною років зробити 29-30 тонн тяги. Тоді "Руслан", який зараз літає на 6 тисяч кілометрів, буде літати на 11 тисяч", - сказав В.Богуслаєв.

Він нагадав, що сьогодні "Руслани" використовуються, зокрема, для доставки з французької Тулузи крил для "Боїнга" до США. За словами В.Богуслаєва, поки ніхто у світі не планує створити аналог "Руслана", здатний перевозити до 150 т вантажів.

За матеріалами: Інтерфакс-Україна /
Ми повідомляємо тільки дійсно важливі новини. Долучайся до Telegram-каналу DT.UA
Помітили помилку?
Будь ласка, позначте її мишкою і натисніть Ctrl+Enter
Додати коментар
Залишилось символів: 2000
Авторизуйтеся, щоб мати можливість коментувати матеріали
Усього коментарів: 0
Випуск №39, 19 жовтня-25 жовтня Архів номерів | Зміст номеру < >