Україна не потрапила до створюваних Китаєм транспортних коридорів - Економіка - dt.ua

Україна не потрапила до створюваних Китаєм транспортних коридорів

15 вересня, 18:07 Роздрукувати

Україна може брати в них участь, але не як основна ланка, а як добровільний інвестор, без якого можна обійтися.

Місце та роль України у створюваних сьогодні коридорах ОПОШ проглядаються нечітко. Кожний із трьох основних сухопутних маршрутів — північний (Китай—Монголія—Росія), центральний ("Новий євразійський сухопутний міст" через Казахстан—РФ—Білорусь—Польщу) і південний ("Новий шовковий шлях" через Казахстан—Узбекистан—Туркменистан—Іран—Туреччину) — пролягає в обхід нашої території.

Про це у своїй статті для DT.UA пише Дмитро Єфремов, Центр міжнародних досліджень Дипломатичної академії України ім. Г. Удовенка. За його словами, Україна може брати в них участь, але не як основна ланка, а як добровільний інвестор, без якого можна і обійтися. 

"Гіпотетично інфраструктура України може бути вертикальним конектором між центральним і південним коридорами, але стабільне перекидання товарних потоків ним не гарантоване", — зазначає експерт.

Детальніше про співпрацю з Китаєм читайте в статті Дмитра Єфремова "Прагматизм зі східною специфікою" у тижневику "Дзеркало тижня. Україна".

За матеріалами: DT.UA /
Ми повідомляємо тільки дійсно важливі новини. Долучайся до Telegram-каналу DT.UA
Помітили помилку?
Будь ласка, позначте її мишкою і натисніть Ctrl+Enter
Додати коментар
Залишилось символів: 2000
Авторизуйтеся, щоб мати можливість коментувати матеріали
Усього коментарів: 0
Випуск №38, 12 жовтня-18 жовтня Архів номерів | Зміст номеру < >