Київпастранс "прокладці" та Кононенку перерахує 69 мільйонів - ЗМІ

Поділитися
Київпастранс "прокладці" та Кононенку перерахує 69 мільйонів - ЗМІ © Андрій Товстиженко, DT.UA
Гроші начебто підуть на ремонт трамваїв.

КП "Київпастранс", яке планує підвищити вартість проїзду, 22-23 травня за результатами тендерів уклало дві угоди про капітальний ремонт трамваїв на загальну суму 69,12 млн грн. Про це повідомляється у системі "Прозорро", пишуть "Наші гроші".

ТОВ "Науково-виробниче підприємство "Енерго-База" за 42,44 млн грн. відремонтує: 150 двоступеневих редукторів трамваю T-3/T-3/K3R-N із заміною осі та моноблоку колісної пари по 249 тис грн; 20 одноступеневих гепоїдних редукторів трамваю T-3/K3R-N/K-1M/K-1M-8 із заміною осі та моноблоку колісної пари по 254 тис грн.

Послуги оплачуватимуть протягом двох місяців після надходження на виробничі площадки фірм, адреса яких у договорі не вказана. У тендерній пропозиції теж немає цих даних. Таким чином, ремонт може виконуватись на території одного з депо "Київпастрансу" силами працівників самого депо, а кошти за нього виплачуватимуться "Енерго-Базі".

ПрАТ "Київський завод електротранспорту" ("КЗЕТ") за 26,69 млн грн. відремонтує сім трамвайних вагонів K3R-N по 3,81 млн грн.

Послуги оплачуватимуть протягом двох місяців після їх надання на виробничій площі заводу на території Подільського трамвайного депо по вул. Кирилівська,132.Сума угод на 0,4% нижча від загальної очікуваної вартості закупівлі у 69,38 млн грн.

Ніхто не знижував ціну під час аукціонів. За ремонт колісних пар переможці змагались лише між собою, а на тендері щодо вагонів єдиним конкурентом заводу "КЗЕТ" було харківське ТОВ "Технології електротранспорту", пов'язане через ланцюжок фірм і людей з оточенням мера Харкова Геннадія Кернеса.

Нагадаємо, "Технології електротранспорту" отримують підряди КП "Жовтневе трамвайне депо" Харківської міської ради на капремонт трамвайних вагонів, беручи на субпідряд КП "Салтівське трамвайне депо" Харківської міської ради для невідомого обсягу робіт.

Компанія "Енерго-База" зі статутним капіталом 1 тис грн. належить Олексію Харченку та Анатолію Банному, директором є Денис Колесник. Останні двоє також володіють ТОВ "Да-Вінчі", Харченко – ТОВ "Автоправ", а Банний – ТОВ "Сіко Трейд Груп" із Дмитром Соколюком. Останнє у 2010-2013 роках отримало підрядів "Київпастрансу" і КП "Київський метрополітен" на 61,89 млн грн.

Акціонерами "КЗЕТ" є Ганна Ткаченко і ТОВ "Богдан-Електротранс", яке належить Валерію Ричеку й АТ "ЗНВКІФ "Ківі" Ганни Коваленко. Цим фондом керує Віталій Кононенко – син першого заступника голови фракції "Блоку Петра Порошенка" Ігоря Кононенка. Завод очолює Микола Нечипоренко, який був помічником нинішнього президента Петра Порошенка, коли той ще був народним депутатом.

Повідомлялось, що співробітники КП "Київпастранс" через фіктивні підприємства привласнили понад 30 млн гривень, з'ясували СБУ і Генеральна прокуратура.

Поділитися
Помітили помилку?

Будь ласка, виділіть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter або Надіслати помилку

Додати коментар
Всього коментарів: 0
Текст містить неприпустимі символи
Залишилось символів: 2000
Будь ласка, виберіть один або кілька пунктів (до 3 шт.), які на Вашу думку визначає цей коментар.
Будь ласка, виберіть один або більше пунктів
Нецензурна лексика, лайка Флуд Порушення дійсного законодвства України Образа учасників дискусії Реклама Розпалювання ворожнечі Ознаки троллінгу й провокації Інша причина Відміна Надіслати скаргу ОК
Залишайтесь в курсі останніх подій!
Підписуйтесь на наш канал у Telegram
Стежити у Телеграмі