Trade with Ukraine - У Києві презентували експортний бренд України - Економіка - dt.ua

У Києві презентували новий експортний бренд України

18 вересня, 13:06 Роздрукувати

Бренд складається з великої букви "U" синього кольору з невеликим колом у верхній частині, в якій відображається тип галузі.  

© Facebook.com/ Stepan Kubiv

Міністерство економічного розвитку і торгівлі у вівторок презентувало експортний бренд України: "Trade with Ukraine", за допомогою якого українські товари і послуги будуть просуватися на міжнародні ринки. Бренд розроблений за замовленням МЕРТ, Офісу по просуванню експорту за підтримки Європейського банку реконструкції та розвитку і є своєрідним конструктором суббренду для різних галузей товарів.

Графічна частина бренду являє собою велику літеру "U" синього кольору з невеликим колом у верхній частині, в який вписані літери "ua", а також слоган "Trade with Ukraine". При цьому перша частина слогана може трансформуватися в залежності від галузі, наприклад: харчова промисловість - "Taste with Ukraine", машинобудування - "Manufacture with Ukraine", креативна сфера - "Create with Ukraine".

"Вперше українські товари і послуги з різних секторів будуть об'єднані єдиним візуальним і емоційним контекстом для просування української економіки та розвитку експорту", - зазначили розробники бренду.

Під час презентації також була представлена бренд-платформа і виставковий бренд-бук України.

"Сьогодні Україна експортує понад 200 видів послуг 7200 товарних підкатегорій. 73% експорту товарів формують ТОП-100 найменувань продукції від АПК до промислових товарів. Експортний бренд дозволить створити єдиний візуальний і стилістичний зв'язок між різними видами продукції під загальною концепцією Made in", - сказав під час презентації перший віце-прем'єр-міністр України - міністр економічного розвитку і торгівлі Степан Кубів.

За його словами экспортний бренд базується на бренді UkraineNow, який затвердив уряд України. Це підсилить сприйняття українських виробників на світових ринках, тому буде сприяти розвитку експорту. Також він зазначив, що рейтинг і якість експортних брендів у світі взаємозалежні з експортними позиціями країн.

"Чим краще країна відома як експортер, тим вище її рейтинг як країни в цілому", - підкреслив віце-прем'єр.

Цільовими групами експортного бренду є українські виробники товарів і послуг, трейдери, бізнес-асоціації; іноземні компанії-виробники, іноземні бізнес-медіа; посольства і уряду; локальні.

Читайте також: Найдорожчим брендом у світі вперше став Amazon

Нагадаємо, раніше Міністерство економічного розвитку і торгівлі України відмовилося використовувати затверджений напередодні Кабінетом міністром рекламний бренд Ukraine NOW. Як заявив радник міністра Іван Ліптуга, новий бренд України Ukraine NOW може використовуватися у сфері інвестицій та експорту.

За матеріалами: Інтерфакс-Україна / DT.UA /
Ми повідомляємо тільки дійсно важливі новини. Долучайся до Telegram-каналу DT.UA
Помітили помилку?
Будь ласка, позначте її мишкою і натисніть Ctrl+Enter
Додати коментар
Залишилось символів: 2000
Авторизуйтеся, щоб мати можливість коментувати матеріали
Усього коментарів: 0
Випуск №47, 8 грудня-14 грудня Архів номерів | Зміст номеру < >