Антонов назвав суму для запуску другої Мрії - Економіка - dt.ua

У "Антонов" назвали суму будівництва другого АН-225 "Мрія"

2 лютого, 2019, 19:12 Роздрукувати

Розмови про серійний запуск літака ведуться з 2016 року, при цьому вартість будівництва з кожним роком зростає.

На підприємстві запевняють, що економічно "Мрія" себе виправдовує © ДП "Антонов"

У ДП "Антонов" розповіли про перспективи будівництва другого АН-225 "Мрія", серійне виробництво якого планувалося ще з 2016 року. За словами конструктора підприємства "Антонов" Миколи Калашникова, на сьогодні необхідно 300-400 мільйонів доларів вкласти в будівництво "Мрії", а також знайти виробника шасі.

"Цифра з кожним роком змінюється. Не тільки через інфляцію гривні, але і того ж долара. Я не володію всією інформацією, а лише тією, яка через мене проходила. Від 300 до 400 млн доларів, в цьому діапазоні", — сказав він, передає Liga.net.

За словами конструктора, "Антонову" необхідно замовляти шасі в інших виробників, оскільки на підприємстві не зможуть його виготовити самостійно.

Варто відзначити, що витрати на літак АН -225 повністю себе окупають. Вартість одного польоту складає 1 мільйон доларів, при цьому "Мрія" виконує 20-30 польотів на рік.

Читайте також: З'явилося відео швидкісних випробувань американського конкурента Ан-225 "Мрія"

Ан-225 на сьогоднішній день є найбільшим, важким і потужним транспортним літаком у світі. Його максимальна злітна маса становить 640 тонн. У листопаді 2004 року Міжнародна авіаційна федерація внесла Ан-225 в Книгу рекордів Гіннесса за його 240 рекордів.

Як повідомлялося, державне підприємство "Антонов" планує відновити зборку важких транспортних літаків Ан-124 "Руслан" до кінця 2019 року.

За матеріалами: ЛігаБізнесінформ /
Ми повідомляємо тільки дійсно важливі новини. Долучайся до Telegram-каналу DT.UA
Помітили помилку?
Будь ласка, позначте її мишкою і натисніть Ctrl+Enter
Додати коментар
Залишилось символів: 2000
Авторизуйтеся, щоб мати можливість коментувати матеріали
Усього коментарів: 0
Випуск №1288, 28 березня-3 квітня Архів номерів | Останні статті < >