ТОРГІВЛЯ ЗА КОНТРОЛЬНОЮ СМУГОЮ - Економіка - dt.ua

ТОРГІВЛЯ ЗА КОНТРОЛЬНОЮ СМУГОЮ

1 серпня, 2003, 00:00 Роздрукувати Випуск №29, 1 серпня-8 серпня

Різке зниження потоку авіaпасажирів, викликане страхом терактів і погіршенням загальної економічної ситуації в США, негативно позначилося не лише на самих авіаперевізниках...

Різке зниження потоку авіaпасажирів, викликане страхом терактів і погіршенням загальної економічної ситуації в США, негативно позначилося не лише на самих авіаперевізниках. Дуже постраждала успішна в минулому торгівля в аеропортах. Щоправда, раз на раз не випадає. Адже навіть за минулий, аж ніяк не найвдаліший для галузі рік, обсяг продажів становив 3,5 млрд. дол. В Америці існує навіть спеціальний щомісячний журнал Airport Revenue News, який відстежує актуальну інформацію з торгових точок 81 аеропорту країни. На даний момент рекордсменом продажів є Пітсбургський аеропорт, де в середньому на кожного пасажира припадає покупок на суму в 8,63 дол. Проте ці комерційні «завоювання» даються дедалі більшою ціною. Аналітики визнають: настав час докорінної зміни концепції бізнесу. Судячи з усього, саме це і відбулося в Логанському аеропорту, під час урочистого відкриття нової аптеки. Здавалося б, нічого примітного в новому закладі немає: як і в будь-якій звичайній американській аптеці, тут можна придбати лосьйон для рук, крем для гоління, дезодорант чи, на крайній випадок, плямовивідник. Звичний для кожного американця асортимент, звичні ціни. Унікальне лише місце розташування нової аптеки: у самісінькому терміналі, уже за всіма мислимими і немислимими пунктами контролю й огляду. Після посилення заходів безпеки в американських аеропортах пасажири стали проводити там значно більше часу. Ну не ледарювати ж їм там?! Ось і стали споруджувати нові термінали таким чином, щоб не позбавляти пасажирів можливості виявляти свої патріотичні прагнення і доларом підтримувати національну економіку. Нова аптека, що з’явилася під скромною вивіскою «Basics», є частиною торгової мережі Airmall. А створенням її концепції займалася компанія BAA USA — саме та, що 1992 року відкриттям торгового центру в Пітсбургському аеропорту задала настільки високий стандарт у своїй галузі, що його ось уже 11 років ніхто перевершити не може.

На думку експертів, основними клієнтами нової торгової мережі можуть стати навіть не пасажири, а працівники аеропорту, яких лише в Логанському налічується 16 тисяч, причому більша частина з них працює вже за контрольно-пропускними пунктами.

Ми повідомляємо тільки дійсно важливі новини. Долучайся до Telegram-каналу DT.UA
Помітили помилку?
Будь ласка, позначте її мишкою і натисніть Ctrl+Enter
Додати коментар
Залишилось символів: 2000
Авторизуйтеся, щоб мати можливість коментувати матеріали
Усього коментарів: 0
Випуск №1288, 28 березня-3 квітня Архів номерів | Останні статті < >
Вам також буде цікаво