Суд заборонив "Укрзалізниці" вимагати від "Трейд Коммодіті" постачання палива

Поділитися
Суд заборонив "Укрзалізниці" вимагати від "Трейд Коммодіті" постачання палива Судові тяжби навколо палива "Трейд Коммодіті" тривають © prozoro.info
Компанія-позивач стверджує, що безпідставне зменшення суми тендерної пропозиції може свідчити про небажання постачальника виконувати договір за такою ціною.

Господарський суд Дніпропетровської області заборонив ПАТ "Укрзалізниця" підписувати договір на поставку десяти тисяч тонн дизельного палива компанією "Август Пром" з орбіти "Трейд Коммодіті", яка фігурує в корупційній схемі закупівлі Міністерством оборони України палива за завищеними цінами, повідомляє enkorr. Заборона на постачання палива накладена ухвалою суду від 16 січня.

На тендері 28 грудня "Август Пром" переміг із ціною у 26 090 грн/т. Компанія перемогла в одній з п'ять окремих процедур на закупівлю держперевізником 50 тисяч тонн палива (10 тисяч кожна). І наразі залишається єдиною компанією, яка не уклала договір із залізницею.

Позов подано створеною минулого літа дніпровською компанією "Утиль Оіл".

"Істотне зменшення "Август Промом" суми тендерної пропозиції за відсутності для цього об'єктивних підстав може свідчити про відсутність у нього наміру виконувати договір за такою ціною", - вважає позивач.

З 28 грудня минулого року по 23 січня цього середні ринкові ціни дизпалива, за даними "Консалтингової групи А-95", збільшилися на 8% – з 27 010 грн/т до 29 100 грн/т. Зростання цін було викликане девальвацією гривні та зростанням нафтових котирувань. Вплив цих факторів може спровокувати подальше зростання цін.

У зв'язку з істотним зростанням цін з моменту проведення аукціону, рішення суду за позовом "Утиль Оіла" нестиме вигоду у першу чергу постачальнику – компанії "Август Пром". При цьому журналістам не вдалося встановити зв'язок між компаніями "Утиль Оіл" і "Август Пром".

Нагадаємо, 11 жовтня НАБУ повідомило про викриття корупційної схеми розтрати 149 мільйонів гривень при закупівлі палива для Міністерства оборони. У рамках розслідування були затримані заступник міністра оборони Ігор Павловський; директор Департаменту державних закупівель та постачання матеріальних ресурсів міністерства Володимир Гулевич; начальник відділу організації постачання пально-мастильних матеріалів управління поставок матеріальних ресурсів Департаменту держзакупівель Борис Малиш; та старший інспектор відділу аудиту у сфері державних закупівель і моніторингу цін Департаменту внутрішнього аудиту та фінансового контролю Міноборони Володимир Шемовнєв.

За версією слідства, після укладення договорів на закупівлю палива для потреб Міноборони у документи були безпідставно внесено зміни про підвищення ціни на 16%. Підозрюваним інкримінують злочин, передбачений ч. 5 ст. 191 Кримінального кодексу України (привласнення, розтрата майна або заволодіння ним шляхом зловживання службовим становищем).

У вересні 2016 року Сергій Куюн у своїй статті для DT.UA описав про те, що тендер на поставку 70,1 тисяч тонн ПММ на 1,25 млрд грн для Міноборони виграло маловідоме ТОВ "Трейд Коммодіті". Після підписання контрактів ціни були підняті на 12-17% під приводом зростання світового ринку. Однак після зниження цін на ринку, вони так і залишилися завищеними.

Детальніше про постачання палива Міністерству оборони та іншим структурам читайте у статті Алли Єрьоменко ""Скандал навколо закупівель палива МО потрібен тим, хто звик працювати за старими схемами..."" у тижневику "Дзеркало тижня. Україна".

Поділитися
Помітили помилку?

Будь ласка, виділіть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter або Надіслати помилку

Додати коментар
Всього коментарів: 0
Текст містить неприпустимі символи
Залишилось символів: 2000
Будь ласка, виберіть один або кілька пунктів (до 3 шт.), які на Вашу думку визначає цей коментар.
Будь ласка, виберіть один або більше пунктів
Нецензурна лексика, лайка Флуд Порушення дійсного законодвства України Образа учасників дискусії Реклама Розпалювання ворожнечі Ознаки троллінгу й провокації Інша причина Відміна Надіслати скаргу ОК
Залишайтесь в курсі останніх подій!
Підписуйтесь на наш канал у Telegram
Стежити у Телеграмі