«Российские железные дороги» створюють трансконтинентальні мости

Поділитися
Транс’європейський маршрут «РЖД» з’єднав Європу та СНД.

12 грудня у Москві ВАТ «Российские железные дороги» презентувало новий пасажирський маршрут Москва-Берлін-Париж. Цей маршрут принципово розширює географію міжнародних перевезень «РЖД». У такий спосіб один оператор залізничних перевезень з’єднав Європу та СНД. А якщо враховувати існуючий залізничний зв’язок Москви з Далеким Сходом, то тепер створено залізничний трансконтинентальний зв’язок Владивостока з Парижем. Причому відтепер це будуть повноцінні регулярні рейси, а не виключно причіпні вагони, як було колись. Тепер і з Парижа можна дістатися залізничним транспортом у Владивосток з однією пересадкою - у Москві.

Слід зазначити, що новий поїзд Москва-Берлін-Париж проходить територією п’яти держав - Росії, Білорусі, Польщі, Німеч­чини і Франції. Макси­мальна швидкість руху цього поїзда - до 200 км/год. Перед­бачено таку періодичність рейсів: у зимовий час - три рази на тиждень, у літній - п’ять.

Специфіка розкладу нового трансконтинентального маршруту передбачає час у дорозі 38 годин (це всього одна ніч). Для зручності обслуговування подорожуючих цими рейсами «РЖД» спеціально підготувала персонал, що вільно володіє англійською, німецькою, французькою мовами і пройшов спеціальну навчальну програму з психології, етики і культури обслуговування пасажирів з різних країн.

На сьогодні рейс Москва-Берлін-Париж - другий за довжиною транс’європейський маршрут «Российских железных дорог» після відкритого раніше рейсу Москва-Ніцца.

Як зазначає президент ВАТ «РЖД» Володимир Якунін, «Рос­сийс­­кие железные дороги» виконують важливу функцію транспортно-­логістичного інтегратора між Європою та Азією, своєрідного мосту між цими
частинами світу.

За словами В.Якуніна, завдяки новим міжнародним рейсам ВАТ «Российские железные дороги» у громадян п’яти країн з’явилася ще одна можливість налагоджувати бізнес-зв’язки, поліпшувати сусідські відносини між представниками Європи і СНД і просто зручніше та цікавіше подорожувати.

«Роль «Рос­сийс­ких железных дорог» у перерозподілі ринку пасажирських перевезень полягає в наданні швидких і зручних транс­портних послуг, що відкривають принципово нові можливості для представників європейського бізнесу і громадськості взагалі.

Попит на залізничні пасажирські перевезення вже давно перевищив кількість місць у вагонах, які курсували між Євро­пою і Росією раніше. Залізничні перевезення мають безліч переваг перед авіаційним і морським транспортом - це насамперед зручність, менша вартість і більша безпека», - наголошує Володимир Якунін.

Для довідки. Відкрите акціонерне товариство «Российс­кие железные дороги» входить до трійки світових лідерів компаній-операторів залізничних перевезень. Експлуатаційна довжина залізниць «РЖД» становить 85,2 тис. км. Довжина електрифікованих ліній -
43,1 тис. км.

Частка «РЖД» у вантажо­обороті транспортної системи Російської Федерації становить 42,3%. Частка в пасажиро­обороті транспортної системи Росії - 32,7%.

Поділитися
Помітили помилку?

Будь ласка, виділіть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter або Надіслати помилку

Додати коментар
Всього коментарів: 0
Текст містить неприпустимі символи
Залишилось символів: 2000
Будь ласка, виберіть один або кілька пунктів (до 3 шт.), які на Вашу думку визначає цей коментар.
Будь ласка, виберіть один або більше пунктів
Нецензурна лексика, лайка Флуд Порушення дійсного законодвства України Образа учасників дискусії Реклама Розпалювання ворожнечі Ознаки троллінгу й провокації Інша причина Відміна Надіслати скаргу ОК
Залишайтесь в курсі останніх подій!
Підписуйтесь на наш канал у Telegram
Стежити у Телеграмі