Російська компанія замовила 10 літаків Ан-158 - Економіка - dt.ua

Російська компанія замовила 10 літаків Ан-158

21 червня, 2011, 14:54 Роздрукувати

Сьогодні в рамках Міжнародного авіакосмічного салону Ле Бурже, який проходить в Парижі з 20 по 26 червня, ДП «Антонов» і лізингова компанія ВАТ «Ільюшин Фінанс» підписали контракт на постачання 10 літаків Ан-158.

© Андрій Товстиженко, ZN.UA

Про це повідомляє прес-служба уряду.

«Це чимала цифра, особливо враховуючи те, що українські авіакомпанії сьогодні готові купити ще чотири повітряні судна, - зазначив віце-прем'єр Борис Колесников. - Це дозволить працювати над виробництвом цих літаків стабільно».

ВАТ «Ільюшин Фінанс» є стартовим замовником літаків Ан-158Сума контракту - близько $ 300 мільйонів. Повідомляється, що ця компанія вже сформувала портфель твердих замовлень та опціонів на 150 літаків Ан-148 і Ан-158 для російських і зарубіжних авіакомпаній.

Згідно з укладеним договором сьогодні, 10 літаків Ан-158 будуть побудовані для лізингової компанії в період з 2012 по 2014 роки на «Серійному заводі «Антонов». При цьому ДП «Антонов» надало великий пакет гарантій з експлуатації та післяпродажного обслуговування повітряних суден, зокрема, гарантії надійності, регулярності вильотів, льотно-технічних і ресурсних характеристик.

Борис Колесніков зазначив, що у випадку, якщо завод буде виробляти 25 літаків на рік, то він буде мати перспективне майбутнє. Перший серійний літак Ан-158 буде випущений вже до кінця 2011 року.

Ан-158 - регіональний реактивний літак, призначений для перевезення до 99 пасажирів на відстані до 4000 км. Він розроблений на базі регіонального реактивного літака Ан-148. Зберігши найкращі характеристики свого попередника, Ан-158 зможе виконувати польоти вдень і вночі, в будь-який час року, в простих і складних метеоумовах, при температурах навколишнього повітря від -55 до +45 градусів, на аеродромах, розташованих на висотах від -300 до 3000 м над рівнем моря і на міжнародних трасах.

Ан-158 у порівнянні з Ан-148 має:

- Подовжений на 1,7 м фюзеляж;

- Збільшений до 5 куб.м об'єм багажних полиць;

- Змінену компоновку хвостової частини фюзеляжу;

- Вдосконалену конструкцію крила;

- Скорочені на 9% витрати палива;

- Скорочені на 12% прямі експлуатаційні витрати.

Свій перший політ Ан-158 виконав 28 квітня 2010. У лютому 2011 року Ан-158 отримав сертифікати, видані Міждержавним Авіаційним Комітетом і Державною Адміністрацією України. Серійне виготовлення літака проходить  на ДП «Антонов».

У лютому 2011 року АН-158 здійснив 16 польотів в Іран, довівши, що він здатний базуватися на аеродромах, розташованих на висоті 2200 м над рівнем моря.Попереду - випробування в країнах Латинської Америки на аеродромах, розташованих на 4000 м над рівнем моря. Це пов'язано із зацікавленістю країн регіону у використанні АН-158.

Підприємство також розробляє варіант підвищеного комфорту Ан-168.

Плановий обсяг продажів літаків Ан-148/-158/-168 та їх модифікацій комерційного та спеціального призначень становить близько 500 одиниць. До теперішнього часу підписано угоди на поставку 58 таких літаків, ведеться робота з оформлення угод ще на 178 літаків. Основними ринками Ан-148/-158/-168 є Росія, Україна, інші країни СНД, Латинської Америки та Близького Сходу.

Ми повідомляємо тільки дійсно важливі новини. Долучайся до Telegram-каналу DT.UA
Помітили помилку?
Будь ласка, позначте її мишкою і натисніть Ctrl+Enter
Додати коментар
Залишилось символів: 2000
Авторизуйтеся, щоб мати можливість коментувати матеріали
Усього коментарів: 0
Випуск №27, 13 липня-19 липня Архів номерів | Зміст номеру < >