ROSHEN: ТВОРИМО ДОБРО СОБІ Й ЛЮДЯМ

Поділитися
«Твори добро, і ти розчиниш зло». Це один із великих Всесвітніх Законів, зашифрованих у християнському вченні, і ключ до шифру у кожного свій...

«Твори добро, і ти розчиниш зло». Це один із великих Всесвітніх Законів, зашифрованих у християнському вченні, і ключ до шифру у кожного свій. Сьогодні, як ніколи раніше, люди потребують доброго ставлення. Нерідко, щоб полегшити душу людини, досить поговорити з нею, і буде скрашено самоту, кане в небуття відчуття забутості, непотрібності. Але, на жаль, на це інколи бракує і часу, і душевного тепла.

У корпорації Roshen знайдено свій ключ. Її рекламна кампанія «Україна. Від краю до краю. Українці. Від серця до серця», розгорнута в жовтні 2002 року, крім суто комерційного завдання, ставить вищу мету — спонукати людей, котрі взяли в ній участь, творити добро, і при цьому надати їм реальну можливість здійснити добрий вчинок.

У лютому 2003 року як продовження рекламної кампанії стартувала промо-акція «Україна. Від краю до краю!», яка, на відміну від ролика, що має іміджевий характер, спрямована на стимулювання першої купівлі нових продуктів. Водночас організатори акції пропонують її учасникам ще й наново відкрити свою країну, окинувши її свіжим поглядом від краю до краю, і відчути себе частиною величезного, різнорідного суспільства, проте міцно згуртованого простими людськими пориваннями, які йдуть від серця. Результати опитувань, проведені по завершенні першого етапу акції, показали, що мети, яку ставили її організатори, досягнуто. Споживач знає торгову марку і продукцію, яку вона випускає, купував її й купуватиме. Але головне — близько 80% опитаних назвали Roshen вітчизняним виробником кондитерських виробів високої якості. Хіба це не найбільш адекватна і об’єктивна оцінка?

Щоб закріпити досягнуті результати, з лютого нинішнього року стартувала друга хвиля акції — «Українці. Від серця до серця». У ній беруть участь два найменування продукції — шоколадні цукерки в коробках «Маргарита» і «Монте-Крісто». Досить купити цукерки обох найменувань, вирізати з упаковок наліпки й відіслати їх за вказаною адресою, щоб стати учасником. Наліпки виконані так, аби з них можна було скласти єдине ціле.

Промо-акція має загальнонаціональний масштаб, охоплює не тільки великі, а й інші міста України. Період проведення акції — три місяці. Тисячі покупців цієї продукції Roshen одержать сюрпризи, виявивши всередині цукеркових коробок листівки, які свідчитимуть, що вони виграли моментальний заохочувальний приз. На цей момент уже відбулися два проміжних розіграші, в яких визначилися 200 проміжних переможців акції. Вони одержать по 250 гривень на банківських картках. Але головний приз буде розіграно 30 травня.

Друга хвиля акції залишить теплий слід у людських серцях, надавши призерам можливість реалізувати ті свої потаємні прагнення, що властиві переважній більшості з нас: ощасливити кохану людину, зробити приємне близьким, потішити оточуючих, виявляючи до них глибокі щирі почуття, щедрість, привітність, турботу, і натомість відчути, що це цінують.

Кожен, хто виграв моментальний або проміжний приз, зможе тією або іншою мірою задовольнити таке прагнення. Але найбільше можливостей виявиться, звісно ж, у володаря головного призу. Банківського вкладу на суму 150 тисяч гривень вистачить, щоб ощасливити близьких — огорнути їх теплом і турботою, створити сімейний затишок, показати світ тому, кого любиш, дати освіту дітям, допомогти батькам. А ціла вантажівка кондитерських виробів Roshen, яку переможець розіграшу зможе від свого імені і на власний вибір передати в дар будь-якому дитячому закладу, стане не тільки несподіваною радістю для дітлахів цього закладу, а й спонукатиме самого дарувальника і надалі від чистого серця, щиро і щедро творити добро всім оточуючим, отримуючи в нагороду усвідомлення того, що потрібен іншим.

Поділитися
Помітили помилку?

Будь ласка, виділіть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter або Надіслати помилку

Додати коментар
Всього коментарів: 0
Текст містить неприпустимі символи
Залишилось символів: 2000
Будь ласка, виберіть один або кілька пунктів (до 3 шт.), які на Вашу думку визначає цей коментар.
Будь ласка, виберіть один або більше пунктів
Нецензурна лексика, лайка Флуд Порушення дійсного законодвства України Образа учасників дискусії Реклама Розпалювання ворожнечі Ознаки троллінгу й провокації Інша причина Відміна Надіслати скаргу ОК
Залишайтесь в курсі останніх подій!
Підписуйтесь на наш канал у Telegram
Стежити у Телеграмі