Рекламодавці зможуть цитувати користувачів у Facebook - Економіка - dt.ua

Рекламодавці зможуть цитувати користувачів у Facebook

28 січня, 2011, 03:24 Роздрукувати

Facebook прийняв рішення дозволити рекламодавцям використовувати в рекламних цілях повідомлення, які користувачі пишуть у своїх статусах. При цьому, згода останніх не потрібна.

 

Рекламодавці зможуть на свій розсуд цитувати повідомлення користувачів, що міститимуть назви відповідних брендів. Ті з користувачів, які будуть визначені як цільові, побачать віконце «Sponsored Story» в правій частині екрана.

При цьому система не дозволить порушити рівень приватності таких повідомлень. Тобто, якщо оригінал був залишений в закритій тематичній групі, його передрук у «Sponsored Story» не буде видно нікому, крім членів цієї групи.

Рекламні повідомлення з позначкою «promoted» є і в іншому популярному соціальному сервісі Twitter. Щоправда, там зміст повідомлення роблять самі рекламодавці - вони вносять плату адміністрації мікроблога за те, що ті винесуть твіти та тренди в такі розділи як «Who To Follow» та «Trends», зокрема,  і «Top tweets» на головній сторінці.

Основна відмінність «Sponsoredstory» від «promoted» у тому, що в першому випадку використовувати будуть виключно контент користувача.

Марк Ротенберг, виконавчий директор правозахисної організації Electronic Privacy Information Center, назвав нововведення Facebook «підступним» і таким, «що вводить в оману». На його думку, в користувачів соціальної мережі є всі підстави для того, щоб протестувати проти участі в «Sponsored Story», так як рекламодавці використовуватимуть у своїх цілях їхні імена й інформацію про особисті уподобання.

Facebook є найбільшою соціальною мережею в світі. За даними на кінець 2010 року, на Facebook зареєстровано близько 600 мільйонів акаунтів. За оцінкою експертів eMarketer, виторг Facebook від продажу реклами в 2011 році становитиме більше 4 мільярдів доларів.

За матеріалами Лента.ru

Ми повідомляємо тільки дійсно важливі новини. Долучайся до Telegram-каналу DT.UA
Помітили помилку?
Будь ласка, позначте її мишкою і натисніть Ctrl+Enter
Додати коментар
Залишилось символів: 2000
Авторизуйтеся, щоб мати можливість коментувати матеріали
Усього коментарів: 0
Випуск №1287, 21 березня-27 березня Архів номерів | Зміст номеру < >