Прокуратура зажадала від Google розкрити формулу розрахунку вартості реклами

Поділитися
Генеральна прокуратура штату Техас вислала прохання інтернет-пошуковику Google розкрити формулу розрахунку розцінок на рекламу, яку розміщують на сайтах компанії. Це прохання було надіслано в рамках антимонопольного розслідування, відкритого щодо Google. Про це в середу, 16 лютого, повідомили провідні американські ЗМІ.

Повторний запит є уточненням до попереднього, який було відправлено компанії у вересні минулого року. У ході розслідування має стати зрозумілим, чи не було з боку Google порушень антимонопольного законодавства.

Експерти пов'язують запит техаської прокуратури з розслідуванням діяльності найбільш популярного у світі пошуковика, який розпочала Єврокомісія у лютому 2010 року. Тоді свої скарги на Google висловили конкуренти ресурсу. Серед них опинився і Ciao, який входить до складу пошукової системи Bing, яка належить Microsoft.

Претензії базуються на припущенні, що Google необгрунтовано розраховував мінімальну вартість кліка по рекламному оголошенню. Також, інтернет-пошуковик звинувачують у маніпуляціях із видачею пошукових результатів. Конкуренти звинувачують компанію, що та штучно «підвищувала» дружні сайти і «знижувала» конкуруючі.

За матеріалами Bloomberg, The Wall Street Journal

Поділитися
Підготував/ла Дубенко Вадим
Помітили помилку?

Будь ласка, виділіть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter або Надіслати помилку

Додати коментар
Всього коментарів: 0
Текст містить неприпустимі символи
Залишилось символів: 2000
Будь ласка, виберіть один або кілька пунктів (до 3 шт.), які на Вашу думку визначає цей коментар.
Будь ласка, виберіть один або більше пунктів
Нецензурна лексика, лайка Флуд Порушення дійсного законодвства України Образа учасників дискусії Реклама Розпалювання ворожнечі Ознаки троллінгу й провокації Інша причина Відміна Надіслати скаргу ОК
Залишайтесь в курсі останніх подій!
Підписуйтесь на наш канал у Telegram
Стежити у Телеграмі