Прокуратура зажадала від Google розкрити формулу розрахунку вартості реклами - Економіка - dt.ua

Прокуратура зажадала від Google розкрити формулу розрахунку вартості реклами

17 лютого, 2011, 01:27 Роздрукувати

Генеральна прокуратура штату Техас вислала прохання інтернет-пошуковику Google розкрити формулу розрахунку розцінок на рекламу, яку розміщують на сайтах компанії. Це прохання було надіслано в рамках антимонопольного розслідування, відкритого щодо Google. Про це в середу, 16 лютого, повідомили провідні американські ЗМІ.

Повторний запит є уточненням до попереднього, який було відправлено компанії у вересні минулого року. У ході розслідування має стати зрозумілим, чи не було з боку Google порушень антимонопольного законодавства.

 Експерти пов'язують запит техаської прокуратури з розслідуванням діяльності найбільш популярного у світі пошуковика, який розпочала Єврокомісія у лютому 2010 року. Тоді свої скарги на Google висловили конкуренти ресурсу. Серед них опинився і Ciao, який входить до складу пошукової системи Bing, яка належить Microsoft.

 Претензії базуються на припущенні, що Google необгрунтовано розраховував мінімальну вартість кліка по рекламному оголошенню. Також, інтернет-пошуковик звинувачують у маніпуляціях із видачею пошукових результатів. Конкуренти звинувачують компанію, що та штучно «підвищувала» дружні сайти і «знижувала» конкуруючі.

За матеріалами Bloomberg, The Wall Street Journal

Ми повідомляємо тільки дійсно важливі новини. Долучайся до Telegram-каналу DT.UA
Помітили помилку?
Будь ласка, позначте її мишкою і натисніть Ctrl+Enter
Додати коментар
Залишилось символів: 2000
Авторизуйтеся, щоб мати можливість коментувати матеріали
Усього коментарів: 0
Випуск №35, 21 вересня-27 вересня Архів номерів | Зміст номеру < >