ПОДАРУНКИ В СТИЛІ РЕТРО - Економіка - dt.ua

ПОДАРУНКИ В СТИЛІ РЕТРО

27 грудня, 2002, 00:00 Роздрукувати Випуск №50, 27 грудня-10 січня

Розробляти стратегію різдвяних казок серйозні компанії починають зазвичай відразу ж після закінчення попереднього розпродажу...

Розробляти стратегію різдвяних казок серйозні компанії починають зазвичай відразу ж після закінчення попереднього розпродажу. Тим більше за нинішніх складних економічних і соціально-політичних умов, коли витрачати багато грошей на подарунки в більшості західних споживачів немає ні можливості, ні бажання, а полиці магазинів переповнені надлишком товарів. Не дивно, що придумати безпрограшну родзинку для нинішнього сезону вдалося далеко не всім. Проте як мінімум одна фішка, на яку знайшлося чимало бажаючих поставити, є. Переситившись навіяним мілленіумом захопленням футуризмом, стомившись від постійного чекання чергового теракту чи фінансового краху в дійсності, люди з особливою ностальгією звернулися до минулого. І на цьому, природно, відразу почали робити гроші. Приміром, пропонувати найсучасніші телевізори й іншу побутову електроніку, виконану «під давнину» — у стилі 30—50-х років минулого століття. Телевізор, який відтворює моделі 1958 чи 1961 років, може коштувати від 1200 до 3300 доларів, а бажаючі його придбати змушені довго стояти в черзі (природно, віртуальній).

Особливо популярним стало також захоплення «антикварними» іграми, які найлегше придбати через Інтернет: настільні ігри 40-х років, картриджі для ігрових приставок 1970-х, «найдавніші» комп’ютерні 80-х. Хоча, з іншого боку, результати досліджень, виявивши значну кількість бажаючих придбати DVD-плеєри, стимулювали зростання обсягів замовлень на DVD-диски. У цілому, хоча попит на побутову електроніку не вельми радує продавців, він залишається, проте, набагато вищим, ніж попит на комп’ютери.

Ми повідомляємо тільки дійсно важливі новини. Долучайся до Telegram-каналу DT.UA
Помітили помилку?
Будь ласка, позначте її мишкою і натисніть Ctrl+Enter
Додати коментар
Залишилось символів: 2000
Авторизуйтеся, щоб мати можливість коментувати матеріали
Усього коментарів: 0
Випуск №1288, 28 березня-3 квітня Архів номерів | Останні статті < >
Вам також буде цікаво