По машинах! Усі... Початок сезону ознаменувався не лише подальшим зростанням автопродажів, але й автовиставок - Економіка - dt.ua

По машинах! Усі... Початок сезону ознаменувався не лише подальшим зростанням автопродажів, але й автовиставок

26 травня, 2006, 00:00 Роздрукувати Випуск №20, 26 травня-2 червня

Добігають кінця останні дні автомобільної виставки SIA 2006. Об’єднуючи відразу кілька виставок, SIA розмістилася на великій площі Національного виставкового центру в Києві...

Maserati — гроза навіть для тугих гаманців
Maserati — гроза навіть для тугих гаманців

Добігають кінця останні дні автомобільної виставки SIA 2006. Об’єднуючи відразу кілька виставок, SIA розмістилася на великій площі Національного виставкового центру в Києві. Тут відвідувачі мали можливість познайомитися не лише з новинками автопрому, але й насолодитися естетикою ексклюзивних тюнінгованих автомобілів, оцінити можливості сучасних звукових систем, доторкнутися до саморобного лімузина та багато іншого...

Стрімке зростання українського авторинку (на 25% зросли продажі легковиків) на тлі спаду автопродажів у Європі (на 0,7%) привабив до країни нових гравців. Розібравшись, що українським покупцям по кишені не лише Hummer, Bentley та Jaguar, до нас «прийшли» Aston Martin (колись улюблений автомобіль Джеймса Бонда) і Maserati. Сучасні форми, дороге оснащення. Все це тепер можна вільно купити в нашій країні за наявності, звичайно, значних матеріальних ресурсів. Наразі Україна посідає 12 місце в ЄС за «місткістю» авторинку. І якщо пропозицій щодо дорогих автомобілів VIP-класу в нашій країні вже достатньо, то ринок дешевих автомобілів у ціновому діапазоні п’яти-семи тисяч євро поки що лише розвивається.

Втім, Maserati можна було зустріти на київських вулицях й декілька років тому, і, швидше за все, кількість таких авто збільшуватиметься. Дедалі більше автолюбителів може виділитися, ставши власниками таких ексклюзивних авто. Хоча навряд чи «автолюбителем» можна назвати людину, котра серед розмаїття вибору віддає перевагу, наприклад, Ford Mustang GT, який вже давно став (не без допомоги численних фільмів автомобільної орієнтації) американською легендою.

Спортивний Evolution вирвався на простір
Спортивний Evolution вирвався на простір

Китайська техніка нині твердо тримає невеликий плацдарм — 0,2% ринку легкових автомобілів та 17% ринку комерційного транспорту. Вже без зайвої обережності, а різко і впевнено, китайські автофірми підкорюють наш ринок. До того ж примудряючись покривати весь діапазон засобів пересування, починаючи від скутерів і мотоциклів (велосипеди давно китайські), легкових малолітражок, авто представницького класу і аж до величезних позашляховиків, які за співвідношенням ціна/якість легко можуть конкурувати зі своїми американськими та японськими однокласниками, не кажучи вже про вантажівки.

Втім, занадто тішитися не варто. Адже в цьому разі використовується традиційний для китайців і корейців принцип: в основі запропонованого автомобіля лежить (найчастіше) японський аналог «кількарічної» давнини. Іноді дещо вдосконалений двигун (зазвичай без змін), а зверху — новий, оригінальний дизайн кузова, який ідеально підходить під старі «посадкові» місця. Технології, безумовно, не стоять на місці, і може здатися, що використання застарілих баз морально не виправдане. Водночас не слід забувати: що старша основа, то простіше її виготовлення та менше «слабких» місць і недоробок залишилося, а автомобіль, що вийшов, надійніший. Щоправда, трохи насторожує неоднаковість та розміри зазорів у дверних отворах, однак, з огляду на ціну, цим можна знехтувати.

Північні сусіди пропонували тест-драйв LADA 1118 («Калина»), яку вже двічі демонстрували на київському автосалоні 2004 і 2005 років. Чи зможе цей автомобіль витримати конкуренцію на українському ринку серед однокласників Daewoo, Cherry та інших, поки що не зовсім ясно — в цьому діапазоні українському споживачу доступний дуже широкий вибір моделей автомобілів. Наразі цінова політика не заважає VAZ (LADA) упевнено займати 34% українського автомобільного ринку.

Виставка закінчується, хтось зміг зробити свій вибір, когось знову гризуть сумніви, а хтось вже навіть устиг зробити покупку. Зростання ринку нових автомобілів вже призвело до скорочення імпорту вживаних авто до 2,8%. Будемо сподіватися, що Україні в перспективі вже не загрожує доля «цвинтаря» для старих європейських автомобілів.

За межами SIA

Автосалон SIA — не єдиний захід, що символізує початок нового автомобільного сезону. 19—21 травня 2006 р. корпорація «Укравто» втретє провела столичне автошоу. І, треба сказати, досить велика кількість автомарок перебралася на цю виставку: Mercedes-Benz, Chrysler, Jeep, Toyota, Nissan, Renault, Mazda, Suzuki, Opel, Chevrolet, Daewoo, Lada, Tata, Dong feng, Imtra, ЗАЗ. Вперше в Україні «Укравто» презентувала китайські марки: Landmark і JAC. До автошоу були відкриті автосалони нових брендів: Saab і Dodge.

На 1 червня планується відкриття ще однієї виставки AUTOMOTIVE UKRAINE 2006 у київському виставковому центрі «КиевЕкспоПлаза». На ній похвалиться своїми новинками офіційний імпортер Audi «Автомобільна група «ВІПОС».

А торговий дім «НІКО» віддав перевагу не колективній виставці, а індивідуальній презентації новинки. Хоча легендарний спорт-кар компанії Mitsubishi — Lancer Evolution IX, котрий 19 травня об’їжджав спортивний комплекс «Чайка», навряд чи загубився б і серед розмаїття експонатів автовиставок.

Ні, тіснота виставкових павільйонів не для ралійної дев’ятки. Нова турбіна дозволила довести потужність дволітрового двигуна до 280 к.с., тепер розгін до 100 км/год машина набирає за 5,7 сек. Для максимального використання збільшеної потужності коробку передач виготовили шестиступеневою. Алюмінієвий дах та алюмінієві енергопоглинаючі балки у дверях дозволили знизити вагу спортивного авто на 7,5 кг, одночасно знизивши центр ваги а, отже, і його стійкість та точність управління.

Загалом, за кермом такого авто новачку робити нема чого — щоб упевнено почуватися в «ковшах» сидінь Recaro, посвідчення звичайної автошколи не достатньо. Машині з характером потрібен відповідний пілот. Недаремно ж розробкою програм навчання навичкам їзди на Evolushion займатиметься українська ралійна команда MASTERrally.

Ми повідомляємо тільки дійсно важливі новини. Долучайся до Telegram-каналу DT.UA
Помітили помилку?
Будь ласка, позначте її мишкою і натисніть Ctrl+Enter
Додати коментар
Залишилось символів: 2000
Авторизуйтеся, щоб мати можливість коментувати матеріали
Усього коментарів: 0
Випуск №30, 17 серпня-23 серпня Архів номерів | Зміст номеру < >
Вам також буде цікаво