«ПИВО НАЙКРАЩИХ ЧАСІВ» НИНІ ЩЕ Й «№1 В УКРАЇНІ»

Поділитися
За всю багатотисячолітню історію броварства майстри всіляко намагалися поліпшувати смакові якості виробленого ними напою...

За всю багатотисячолітню історію броварства майстри всіляко намагалися поліпшувати смакові якості виробленого ними напою. Хміль, припускають деякі історичні дослідження, першими почали застосовувати східні фіни й татарські племена, і лише в епоху переселення народів його стали повсюди використовувати в пивоварінні. А перед тим, щоб надати пиву гіркості й поліпшити смак, додавали різні трави та прянощі — квіти вереску, верхівки рокитника, полин, ягоди лавра, плюща тощо. Застрільниками ж пивоварства в середньовіччя були ченці, які демонстрували між постом та молитвою дива винахідливості. Особливо значних успіхів у цьому досягли чернечі ордени бенедиктинців, францисканців та августинців. Не відставали від своїх західних колег і буддійські ченці, котрі готували для монастирської знаті міцне пиво, а для рядової братії — слабше. Чи не звідти прийшла в Україну приказка «Що попові можна, то дякові зась»? Хоч би там як, а боротьба за якість бурштинового напою триває відтоді, як цар Вавилона Хаммурапі (1792—1750 рр. до н.е.) передбачив у виданому ним зводі законів суворе покарання броварникам, які розбавляють пиво водою. Їм навіть давалося право вибору: або бути втопленими в бочці з зіпсованим напоєм, або пити його, аж доки не впадуть мертві. Можливо, вслід за броварниками якості своїх продуктів почали приділяти увагу й інші виробники?

З огляду на це, неважко уявити, яку відповідальність беруть на себе сучасні арбітри, присуджуючи певному товару статус кращого. Адже від того, наскільки їхня оцінка відповідає дійсності, залежить як хороший настрій, а то й здоров’я споживачів, так і процвітання виробника. Та й самим суддям несправедлива оцінка загрожує втратою репутації. А в їхній справі нічого гіршого бути не може. Чудово це розуміє й організатор недавнього міжнародного фестивалю-конкурсу «Вибір року». Неупередженість суддів забезпечувала розроблена маркетологами компанії методика комплексної оцінки якості й популярності товарів та послуг, що витримала випробування на об’єктивність у багатьох країнах. Їхній висновок після всебічного дослідження 15 основних сортів хмільного напою був однозначний: «Славутич» — пиво №1 в Україні.

У давнину в Чехії, відомій своїми броварними традиціями, якість напою перевіряли так: розливали його на дубовій лавці, на яку потім садили броварника в шкіряних штанах. Якщо за кілька хвилин штани прилипали до лавки так, що вона піднімалася разом із «випробувачем», — пиво вважалося хорошим. Членам журі «Вибір року» шкіряні штани не знадобилися. Для визначення рівня якості продуктів, виставлених на номінацію, організатори фестивалю-конкурсу запросили експертів із державних, комерційних та громадських структур, безпосередньо причетних до визначення якості товарів в Україні. Інакше кажучи, тих, хто добре обізнаний у цій сфері й може давати фахову оцінку. Це представники держкомітетів, випробувальних центрів, центрів стандартизації та сертифікації, науково-дослідних інститутів, Міністерства аграрної політики України тощо. Паралельно велися маркетингові дослідження споживчих переваг, під час яких здійснювалося пряме анкетування понад 1600 респондентів — споживачів із різних регіонів України. Дослідження проводила компанія Taylor Nelson Sofres. Анкета містила перелік товарів та послуг, представлених різними торговими марками, а також запитання до споживачів: «Який товар у даній категорії ви вважаєте найкращим?»

Результати конкурсу, що базуються на думках споживачів, висновках експертів про якість продукції, висновках рекламістів щодо торгової марки й ін., перевірила та підтвердила аудиторська компанія Deloitte&Touche.

Те, що ВАТ «Пивобезалкогольний комбінат «Славутич» другий рік поспіль удостоюється визнання, пов’язано, на думку експертів, із високими споживчими характеристиками його продукції, які відповідають рівню світових стандартів. Світлі сорти пива «Славутич» вирізняють золотаво-солом’яний колір, густа стійка піна, чистий, витончений смак і аромат. Поруч із вдалою рекламою та «інтелігентним» іміджем, це й дозволило «пиву найкращих часів» додати до вже наявного титулу ще один — «№1 в Україні».

Поділитися
Помітили помилку?

Будь ласка, виділіть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter або Надіслати помилку

Додати коментар
Всього коментарів: 0
Текст містить неприпустимі символи
Залишилось символів: 2000
Будь ласка, виберіть один або кілька пунктів (до 3 шт.), які на Вашу думку визначає цей коментар.
Будь ласка, виберіть один або більше пунктів
Нецензурна лексика, лайка Флуд Порушення дійсного законодвства України Образа учасників дискусії Реклама Розпалювання ворожнечі Ознаки троллінгу й провокації Інша причина Відміна Надіслати скаргу ОК
Залишайтесь в курсі останніх подій!
Підписуйтесь на наш канал у Telegram
Стежити у Телеграмі