Перенесення до 2020 року введення Євро-6 робить Україну дизельним секонд-хендом – експерт

ZN.UA Ексклюзив
Поділитися
Перенесення до 2020 року введення Євро-6 робить Україну дизельним секонд-хендом – експерт
У 2017 році в Україну було ввезено в два рази більше дизельних б/в автомобілів, ніж у 2016.

Перенесення в Україні на 1 січня 2020 року введення екологічних норм Євро-6 для транспортних засобів – підмога країнам, які масово позбавляються від автомобілів, що працюють на важкому паливі. Про це у своїй статті для DT.UA пише Василь САДОХІН.

Наголошується, що в Німеччині змінюється законодавство, що стимулює німців позбавлятися від своїх авто.

"Уже нині в центр багатьох німецьких міст заборонено в'їзд автомобілів без зеленої віньєтки, що відповідає стандарту Євро-4. І вже незабаром там обіцяють запровадити нову, уже синю, віньєтку для лобового скла, що відповідає більш суворому екологічному стандарту Євро-6. А це означає, що переважна більшість дизельних автомобілів узагалі не зможе в'їжджати принаймні в центри німецьких міст. Слід зазначити, що з 15 млн одиниць німецького автопарку сучасній еконормі Євро-6 відповідають усього 4 млн машин. А Євро-4 перестали продавати в ЄС іще 2009 року", - пише автор.

У черзі за старими німецькими авто опинилися й українці.

"Природно, ціни на б/в дизельні автомобілі різко пішли вниз, а їх експорт, насамперед у Східну Європу, навпаки, істотно зріс. Зокрема торік загальний дизель-експорт збільшився порівняно з попереднім роком зі 197 до 233 тис. штук. Основні напрямки експорту секонд-хенд дизелів - Румунія, Польща, Чехія, Болгарія та інші східноєвропейські країни... Серед споживачів дизельного секонд-хенду і Україна - 2017 року було завезено вдвічі більше таких автомобілів, ніж 2016-го", - зазначає автор.

Не тільки німці зацікавлені у потенційних покупцях своїх б/в автомобілів.

"Та, крім німецьких, є ще близько 300 тис. дизелів концерну "Фольксваген", викуплених в американського споживача через "дизельгейт". Спостерігачі зазначають, що ці новенькі авто вже з'явилися на ринку України з серйозним дисконтом", - нарікає автор.

Детальніше про наслідки перенесення введення екологічних норм Євро-6 в Україні читайте в матеріалі Василя САДОХІНА "Що обурює німця, то корисно українцю?" в тижневику "Дзеркало тижня. Україна".

Поділитися
Помітили помилку?

Будь ласка, виділіть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter або Надіслати помилку

Додати коментар
Всього коментарів: 0
Текст містить неприпустимі символи
Залишилось символів: 2000
Будь ласка, виберіть один або кілька пунктів (до 3 шт.), які на Вашу думку визначає цей коментар.
Будь ласка, виберіть один або більше пунктів
Нецензурна лексика, лайка Флуд Порушення дійсного законодвства України Образа учасників дискусії Реклама Розпалювання ворожнечі Ознаки троллінгу й провокації Інша причина Відміна Надіслати скаргу ОК
Залишайтесь в курсі останніх подій!
Підписуйтесь на наш канал у Telegram
Стежити у Телеграмі