Одні купують дружині, другі — подрузі, треті — самі собі... - Економіка - dt.ua

Одні купують дружині, другі — подрузі, треті — самі собі...

7 березня, 2008, 15:25 Роздрукувати Випуск №9, 7 березня-14 березня

Напередодні жіночого свята рекламодавці активно просувають свою продукцію. Для них це слушна нагода оживити збут...

Напередодні жіночого свята рекламодавці активно просувають свою продукцію. Для них це слушна нагода оживити збут. Але на кого має бути спрямована реклама — на чоловіків чи на жінок? Адже не факт, що жінки у свій «професійний» день перекладають приємний обов’язок (звучить, звичайно, цікаво) на сильні плечі чоловіків. Між іншим, соціологія свідчить, що досить багато жінок напередодні 8 Березня заклопотані придбанням подарунків, причому зокрема й для себе улюбленої.

За результатами соціологічного опитування компанії «ТНС Україна», 22,6% респондентів думають, що на 8 Березня й чоловіки й жінки купують подарунків однаково, 14,7% упевнені, що більше купують саме жінки, а 5,3% вагалися з відповіддю. Причому відповіді чоловіків і жінок істотно відрізняються. Чоловіки вважають, що більше подарунків купують саме вони (так відповіли 70,3% опитаних чоловіків проти 46,2% опитаних жінок). Представниці ж слабкої статі думають, що придбанням подарунків на 8 Березня більше опікуються вони (в цьому переконані 20,4% опитаних жінок проти 8,1% опитаних чоловіків).

На запитання «Кому купуєте подарунки до 8 Березня особисто ви?» майже 60% чоловіків відповіли, що купують подарунки до 8 Березня дружині, майже 23% — подрузі. Собі купують подарунки до 8 Березня 14,1% жінок...

Ми повідомляємо тільки дійсно важливі новини. Долучайся до Telegram-каналу DT.UA
Помітили помилку?
Будь ласка, позначте її мишкою і натисніть Ctrl+Enter
Додати коментар
Залишилось символів: 2000
Авторизуйтеся, щоб мати можливість коментувати матеріали
Усього коментарів: 0
Випуск №39, 19 жовтня-25 жовтня Архів номерів | Зміст номеру < >
Вам також буде цікаво