Новий бренд Києва коштуватиме бюджету 3 млн євро - Економіка - dt.ua

Новий бренд Києва коштуватиме бюджету 3 млн євро

28 червня, 2011, 09:21 Роздрукувати

Київська міська державна адміністрація підписала меморандум з німецькою урядовою компанією GIZ на суму 3 млн євро, спрямований на допомогу у створенні бренду столиці.

© Андрій Товстиженко, ZN.UA

Про це повідомив начальник Головного управління економіки та інвестицій КМДА Ігор Довбань в ході громадського обговорення проекту Стратегії розвитку Києва до 2025 року, присвяченого розвитку туризму у столиці.

«На сьогоднішній день ми провели зустрічі з німецькою
урядовою компанією GIZ, з якою підписано меморандум на 3 млн євро, які нам допоможуть систематизувати наші знання і підготувати міжнародний конкурс з брендування Києва», - сказав він.

За матеріалами: УНІАН /
Ми повідомляємо тільки дійсно важливі новини. Долучайся до Telegram-каналу DT.UA
Помітили помилку?
Будь ласка, позначте її мишкою і натисніть Ctrl+Enter
Додати коментар
Залишилось символів: 2000
Авторизуйтеся, щоб мати можливість коментувати матеріали
Усього коментарів: 0
Випуск №31, 24 серпня-30 серпня Архів номерів | Зміст номеру < >