Найдешевшу пропозицію будівництва метро на Виноградар запропонував Київметробуд - Економіка - dt.ua

Найдешевшу пропозицію будівництва метро на Виноградар запропонував "Київметробуд"

9 листопада, 10:02 Роздрукувати

Торги призначені на 16 листопада.  

© tov-tob.livejournal.com

У системі публічних закупівель Prozorro закінчився прийом заявок на аукціон на будівництво дільниці Сирецько-Печерської лінії метрополітену від станції "Сирець" на житловий масив Виноградар. Найнижчу ціну на аукціоні запропонувало публічне акціонерне товариство "Київметробуд" — на 12 мільйонів 214 тисяч гривень менше за очікувану вартість.

Проект передбачає продовження гілки метро з двома станціями ("Мостицька" та "Проспект Правди") від електродепо у Подільському районі (дільниця від станції "Сирець" до станції "Проспект Правди") та дільницею вилочного відгалуження в бік станції "Виноградар" (Перша черга будівництва)).

У КП "Київський метрополітен" зазначили, що відповідно до законодавства розпочато процедуру акцепту.

Читайте також: Метро на Троєщину планують побудувати до 2025 року

11 вересня муніципальне підприємство "Київський метрополітен" оголосило повторний тендер на будівництво гілки метро, що сполучить станцію "Сирець" та житловий масив Виноградар. Аукціон повинен відбутися 16 листопада. Результати попереднього тендеру скасували через невідповідність документації переможців вимогам законодавства та замовника.

Зазначимо, що очікувана вартість будівництва, яку оголосило КП "Київський метрополітен", становить 5,99 мільярдів гривень. Аукціон відбуватиметься за принципом оголошення зменшення вартості, тобто ціна аукціону у ході торгів буде понижуватись, а не підвищуватись. Крок пониження вартості робіт — 0,5%.

На попередні торги було подано три пропозиції: від ПАТ "Київметробуд" - планував вести роботи самостійно; від ЗАТ "Інтербудтонель" планував залучити субпідрядником ПАТ "Дніпрометробуд", яке в якості досвіду заявило будівництво метрополітену в Дніпропетровську за угодою від 1999 року; від ТОВ "Будівельна Компанія "Адамант" (Мукачево) з групи "Укрбуд". Компанія планувала залучити субпідрядником ЗАТ "Південспецстрой", яке будувало у Харкові ділянку метро від станції "Проспект Перемоги" до станції "Наукова" і "Олексіївська".

За матеріалами: DT.UA /
Ми повідомляємо тільки дійсно важливі новини. Долучайся до Telegram-каналу DT.UA
Помітили помилку?
Будь ласка, позначте її мишкою і натисніть Ctrl+Enter
Додати коментар
Залишилось символів: 2000
Авторизуйтеся, щоб мати можливість коментувати матеріали
Усього коментарів: 0
Випуск №44, 17 листопада-23 листопада Архів номерів | Зміст номеру < >