НАПЕРЕДОДНІ ГОРІЛЧАНОЇ ВІЙНИ? - Економіка - dt.ua

НАПЕРЕДОДНІ ГОРІЛЧАНОЇ ВІЙНИ?

4 липня, 2003, 00:00 Роздрукувати Випуск №25, 4 липня-11 липня

Найближчим часом розстановка сил на горілчаному ринку України може значно змінитися. Основні рин...

Найближчим часом розстановка сил на горілчаному ринку України може значно змінитися. Основні ринкові показники діяльності компанії «Союз-Віктан» свідчать про те, що вже восени 2003 року вона поверне собі перше місце за обсягами виробництва горілки. Тільки за травень місяць приріст обсягів її горілчаного виробництва становив 50%. Поки що перше місце за компанією «Nemiroff».

Прогрес «Союз-Віктану» забезпечують кілька чинників: компанія володіє двома заводами, один із яких не має аналогів в Україні; є єдиним українським виробником лікеро-горілчаної продукції, що має міжнародний сертифікат якості ISO 9001; має диверсифікований ринок збуту і постійно розширює географію експорту; має розгалужену мережу торгових агентів, що супроводжують продукцію компанії на всьому шляху її проходження від заводу до магазинів і передають її в руки товарознавців і продавців; регулярно посідає призові місця на найбільших міжнародних виставках за якість продукції.

З огляду на повернення лідерських позицій компанії «Союз-Віктан» доведеться зазнати тиску з боку найближчих конкурентів. Не виключено, що їхні зусилля можуть бути спрямовані на дискредитацію компанії шляхом застосування «чорного» PR. Найближчими конкурентами «Союз-Віктану» є компанії та торговельні марки «Nemiroff», «Гетьман», «Мягков» і «Олімп».

Ми повідомляємо тільки дійсно важливі новини. Долучайся до Telegram-каналу DT.UA
Помітили помилку?
Будь ласка, позначте її мишкою і натисніть Ctrl+Enter
Додати коментар
Залишилось символів: 2000
Авторизуйтеся, щоб мати можливість коментувати матеріали
Усього коментарів: 0
Випуск №34, 14 вересня-20 вересня Архів номерів | Зміст номеру < >
Вам також буде цікаво