Нам необхідно перемагати - Економіка - dt.ua

Нам необхідно перемагати

29 грудня, 2011, 14:50 Роздрукувати Випуск №48, 29 грудня-13 січня

Крюківський вагонобудівний завод завдяки експортній програмі, що перевищує 85% обсягу продаж, завершує 2011 рік із хорошими виробничо-фінансовими показниками.

© kvsz.com

Крюківський вагонобудівний завод завдяки експортній програмі, що перевищує 85% обсягу продаж, завершує 2011 рік із хорошими виробничо-фінансовими показниками. Наближаються до логічного завершення й кілька складних технічних проектів, які покликані підняти вітчизняне вагонобудування на нову висоту. Насамперед це стосується створення швидкісних міжрегіональних поїздів до Євро-2012 — локомотивної тяги та електропоїздів. Про це та інше наша розмова з президентом — головою спостережної ради Публічного акціонерного товариства «Крюківський вагонобудівний завод» Володимиром Приходьком.

— Володимире Івановичу, Новий рік — особливе свято, хочеться говорити про все казкове, про дива. Які події 2011 року в житті Крюківського вагонобудівного заводу ви б зарахували до таких?

— Життя в Україні — не казка, а випробування на витривалість. Час­тіше — це боротьба, коли не тільки за кордоном, а й у своїй країні необхідно доводити, що Україна та українці — держава та нація, які здатні посідати гідне місце в економіці Євросоюзу та СНД. Інколи це необхідно доводити нашому уряду.

Ми змогли виготовити значну кількість вантажних вагонів — 10750! Це абсолютний рекорд за всю історію Крюківського вагонобудівного заводу. Перевищено показник 1974 року, коли було випущено 10747 вагонів. Хоча планували зробити 11200. Завадили події жовтня, листопада, коли Кремен­чуцький сталеливарний завод призупинив роботу і забракло литва.

Найбільші хвилювання випали нам у зв’язку з виробництвом транспорту соціального призначення. Рік десятиріччя галузі поєднав у собі тріумфальні досягнення та найтяжчі випробування. До перших із повним правом зараховуємо випуск швидкісного міжрегіонального поїзда локомотивної тяги для Південної залізниці, виготовлення двох вагонів міжнародного класу габариту RIC і відправку їх на випробування в Польщі та Україні, виготовлення та випробування поїзда метрополітену з асинхронним приводом, наполегливу працю над міжрегіо­нальним двосистемним електропоїздом, який теж незабаром вийде на випробування. Ці поїзди разом із чеськими та корейськими мають забезпечувати перевезення пасажирів під час проведення Євро-2012.

Вперше у 2011 році в наших розробках пасажирського транспорту кузови міжрегіональних поїздів виготовлено з нержавіючих сталей, подолано рубіж швидкості 220 км/год. і створено вагони для ринків Європи та Азії.

У 2011 році, на додачу до Білорусі, ми відкрили для себе ринок Казахстану і вже почали роботу над другим у нинішньому році його замовленням. А ще — виготовлення додаткових експериментальних вагонів для метро, спеціального вагона-гаража, візків на пневмопідвішуванні для швидкісного руху (220 км/год.).

Найтяжчі випробування — це те, що замість двох швидкісних поїздів локомотивної тяги залишився тільки один. І поки що не відкрито фінансування створення міжрегіональних електропоїздів. Нікого не цікавить, що ми не отримали на цей суперпроект жодної копійки. Ось так у нашій країні сьогодні ставляться до національного виробника. Безперечно, ми заслуговуємо на краще. На краще заслуговують працівники 181 підприємства, що задіяні у проектах як постачальники комплектуючих.

На краще заслуговує народ України: адже якби уряд замовив нам десять поїздів для Євро-2012, то на цьому держава зекономила б понад 133 млн. доларів!

— На яке диво нам слід сподіватися у 2012 році?

— На те, яке ми здатні зробити власноруч і своїм розумом. Маємо справу з неординарною історією та надскладним завданням у пасажирсь­кому вагонобудуванні. Як бачите, «нас не люблять», і нам не залишається нічого іншого, як перемагати. Ми знаємо, що здатні зробити все, коли мобілізуємося. Упевнений: наш швидкісний міжрегіональний електропоїзд бу­де конкурентоспроможним, порівняно з імпортними аналогами, справді швидкісним — має запас до 220 км/год. У корейських поїздів немає нічого такого, чого б не було в наших. Проте у нас є такі технічні рішення, яких немає у корейських. Насамперед вони стосуються безпеки пасажирів.

Вірю, що до 2013 року ми створимо таке диво як двоповерховий вагон із кузовом із алюмінію, тому що за ним майбутнє. Ці нові проекти дадуть нам можливість завершити всі основні теми у пасажирському вагонобудуванні й мати повну лінійку транспорту соціального призначення.

— Ваші новорічні побажання.

— Насамперед дякую за співпрацю всім нашим партнерам по бізнесу, яких понад 180, нашим вітчизняним та закордонним постачальникам комплектуючих, а також колективу підприємства.

Від усіх наших постачальників, партнерів, колег ми чекаємо повної віддачі, розуміння ситуації, злагоди, готовності працювати стільки, скільки буде потрібно. Ми чекаємо від українського уряду практичної реалізації задекларованих у 2010—2011 роках національних пріоритетів у розвитку внутрішнього ринку та захисті інтересів українського товаровиробника.

Бажаю, щоб Новий 2012 рік приніс нам більше душевного спокою і не просто багато роботи, а задоволення від праці! Звичайно ж, бажаю доброго здоров’я та благополуччя!

Ми повідомляємо тільки дійсно важливі новини. Долучайся до Telegram-каналу DT.UA
Помітили помилку?
Будь ласка, позначте її мишкою і натисніть Ctrl+Enter
Додати коментар
Залишилось символів: 2000
Авторизуйтеся, щоб мати можливість коментувати матеріали
Усього коментарів: 0
Випуск №30, 17 серпня-23 серпня Архів номерів | Зміст номеру < >
Вам також буде цікаво