Мер Дніпра висловився за будівництво нового аеропорту в місті - Економіка - dt.ua

Мер Дніпра проти будівництва аеропорту за містом

8 лютого, 21:41 Роздрукувати

Філатов вважає за доцільне будівництво нового аеропорту в межах міста.

Проект створення нового аеропорту почнуть обговорювати не раніше квітня © Городской сайт Днепра

Мер Дніпра Борис Філатов висловився проти будівництва аеропорту в смт. Солоне (Солонянський район, Дніпропетровська область) і вважає, що новий аеропорт слід будувати в межах міста.

Про це Філатов заявив в інтерв'ю діловому порталу Liga.net.

"Ідея аеропорту за містом в смт. Солоне - мені не подобається... Не розумію ідеї будівництва аеропорту в чистому полі, як це озвучив Володимир Омелян (міністр інфраструктури України), тим більше за 2 роки. Олександр Ярославський запропонував інвестиції в аеропорт Дніпра, і це більш здоровий варіант, як мені здається. Я його не лобіюю, але аеропорт у Харкові хороший", - сказав мер Дніпра.

У своєму інтерв'ю, відповідаючи на питання про можливі терміни початку проекту створення нового аеропорту, мер Дніпра спрогнозував його старт не раніше кінця весни цього року: "Перейдуть до обговорення не раніше квітня, коли починається освоєння бюджетів. Кабмін вирішить, куди вкладати гроші на розробку проекту - в новий аеропорт або в міській... Поки аеропорт відсунутий з пріоритетів центральної влади - всі кинулися на вибори", - зазначив градоначальник Дніпра.

І додав: "Якщо Омелян або Гройсман приймуть рішення будувати аеропорт Дніпра на Місяці - не зможу протидіяти. Головне, щоб побудували".

Як відомо, пригнічений стан аеропорту "Дніпро", який не може приймати сучасні літаки, змусило городян, практично відрізаних від міжнародного авіасполучення, звернутися з петицією до Президента України з проханням реконструювати злітно-посадкову смугу аеропорту, що знаходиться у сфері інтересів держави. Після цього Петро Порошенко заявив про виділення в 2019 році з державного бюджету 200 млн гривень на проектування і будівництво аеропорту у Дніпрі і доручив Кабінету Міністрів України вишукати необхідні кошти.

Олександр Ярославський, власник і президент групи DCH, у межах своєї інвестиційної програми з підготовки Харкова до Євро-2012 вже побудував у "першій столиці" сучасний аеропорт. А нещодавно висловив готовність повторити успіх в Дніпрі в такому ж форматі приватно-державного партнерства: приватний інвестор будує аеровокзальний комплекс, а держава - аеродром як стратегічний для оборонних потреб об'єкт. Назвавши необхідною умовою своєї участі в проекті повноцінне фінансування його державної компоненти. Як тільки перша гривня від держави прийде, відразу застромиться перша лопата", - наголосив журналістам Ярославський, зазначивши, що будівництво нового аеровокзального комплексу в Дніпрі силами DCH триватиме 2-2,5 роки і обійдеться йому в 70 млн доларів. В даний час група іменитих австрійських експертів Airport Consulting Vienna спільно з командою Міжнародного аеропорту "Харків" за замовленням Ярославського вивчає можливість будівництва в Дніпрі нового аеропорту. Як повідомлялося раніше, рішення провести фахову експертизу стало результатом обговорення цього питання Філатовим і Ярославським, який виділив на ці цілі 3 млн гривень. Результати роботи фахівців очікуються в кінці березня 2019 року.

Міжнародний аеропорт "Харків", побудований групою DCH Олександра Ярославського, в 2018 року досяг рекордних показників пасажиропотоку - 962 тис. чоловік і відкрив 12 нових регулярних рейсів у Лондон, Відень, Дортмунд, Катовіце, Гданськ і Вроцлав, а також сезонні рейси в Тбілісі, Батумі, Мілана, Барселони, Ріміні і Бургас. Серед авіакомпаній, що здійснюють регулярні міжнародні авіарейси з Харкова, лідери міжнародних пасажирських авіаперевезень — Wizz Air, Turkish Airlines, Pegasus, LOT, МАУ, SkyUp і багато інших. Загальна кількість вильотів на міжнародних авіарейсах в 2018 році досягла 3 139.

За матеріалами: ЛігаБізнесінформ /
Ми повідомляємо тільки дійсно важливі новини. Долучайся до Telegram-каналу DT.UA
Помітили помилку?
Будь ласка, позначте її мишкою і натисніть Ctrl+Enter
Додати коментар
Залишилось символів: 2000
Авторизуйтеся, щоб мати можливість коментувати матеріали
Усього коментарів: 0
Випуск №7, 23 лютого-1 березня Архів номерів | Зміст номеру < >