МЕДІА-КЛУБ — ЩЕ ОДИН ЗАСІБ ДЛЯ ДОСЯГНЕННЯ КОНКУРЕНТНИХ ПЕРЕВАГ

Поділитися
Але засіб цей не з дешевих, тож дозволити його собі можуть переважно великі компанії, що стабільно працюють і претендують на чільні позиції у певній сфері бізнесу...

Юрій МІРОШНИКОВ,
перший віце-президент авіакомпанії
«Міжнародні авіалінії України»

— З чим пов’язана поява авіаційного прес-клубу?

— Так вийшло, що МАУ разом із корпорацією «Боїнг» перша втілила в життя ідею створення авіаційного прес-клубу — неформального об’єднання журналістів, котрих цікавить тематика цивільної авіації. Ця ідея вже давно шугала в повітрі. Адже, з одного боку, існує живий інтерес читачів до авіаційної тематики і, відповідно, прагнення преси задовольнити цей інтерес. Погляньте, скільки публікацій виходить на цю тему. Але, на жаль, далеко не завжди видання оперують перевіреними, об’єктивними даними, причому часто через те, що їм просто ніде чи ніколи ці дані знайти. Більше того, журналісту інколи надзвичайно важко одержати професійний коментар фахівця, хоча, здавалося б, останній має бути зацікавлений у цьому найбільше.

З іншого боку, керівництво авіакомпанії МАУ, так само, як і багато наших колег, не може не замислюватися над проблемою власного іміджу, про відносини зі ЗМІ, із широкою громадськістю, загалом — про горезвісний PR, який в усіх на слуху, але займатися яким серйозно часто бракує і сил, і часу. А важливість такої роботи стає сьогодні дедалі очевиднішою. І йдеться не про маркетинг і рекламу, покликану сприяти зростанню продажів. Ми говоримо про речі більш стратегічні й менш конкретні: створення позитивного іміджу авіакомпанії; формування сталого асоціативного зв’язку між назвою МАУ й такими поняттями, як «професіоналізм», «безпека», «високий рівень сервісу», «престиж». Ця мета, безумовно, досягається тільки довгими роками планомірної роботи, але ми вже доросли до розуміння того, що починати треба сьогодні.

— Що одержить за підвищення іміджу компанії преса?

— Розроблено систему інформаційної підтримки членів авіаційного прес-клубу. Ясна річ, надаватимемо їм доступ до джерел інформації, передусім — ексклюзивних, можливість участі в прес-турах на найбільші підприємства галузі, міжнародні спеціалізовані виставки, авіашоу, конференції. Журналісти матимуть змогу спілкуватися з фахівцями на тему, що їх цікавить, причому саме тоді, коли їм це потрібно. Постараємося також налагодити систему заохочення професіоналів, котрі пишуть на авіаційну тематику. Так, нині розробляємо схему нарахування «накопичувальних» знижок для одержання журналістами пільгових авіаквитків на всі прямі рейси МАУ (15 західноєвропейських міст). Природно, доля публікації залежить не лише від журналіста. Тож членами авіаційного прес-клубу зможуть стати не тільки фізичні, а також юридичні особи (видавництва, редакції, теле- й радіокомпанії). Юридичним особам ми пропонуватимемо спеціальну систему заохочень: спільні акції, конкурси, рекламні проекти.

Сергій МОВЧАН,
заступник керуючого директора компанії Пі-Бі-Ен

— Оцініть ефективність клубної форми спілкування з мас-медіа.

— В умовах насиченості інформаційного ринку виникає потреба в нових, нестандартних PR-форматах. Тож у вересні 2000 року компанія вперше використала у своїй практиці засідання медіа-клубів. Виникла ідея створення клубу для людей, близьких за фахом, котрі глибоко розуміються на актуальних проблемах суспільства і мають певний вплив на формування громадської думки, — такими людьми є журналісти провідних ЗМІ.

Проведення медіа-клубів — зручна й хороша можливість для журналістів одержати правдиву і цікаву інформацію з перших рук — від офіційних осіб, котрі можуть також дати свою експертну оцінку події чи ситуації.

Формат «клубного» спілкування обопільно ефективний — і для журналістів, і для спікерів, — що не може не давати позитивного результату. Неефективною вона може бути лише тоді, коли неправильно визначено спікерів засідання чи розставлено акценти у їхніх виступах.

— Переважно якого типу компанії практикують цей спосіб комунікації?

— Гадаю, таку форму спілкування мають використовувати передусім компанії, що працюють у виробничій сфері — виробники товарів широкого вжитку. Адже вони зобов’язані постійно піклуватися про свій імідж, дотримуватися політики відкритості (що сприяє формуванню довіри споживачів до продукції компанії), постійно інформувати споживачів про якість товарів і новинки, швидко реагувати на будь-які нападки конкурентів. Тож медіа-клуби — інструмент, правильно використовуючи який, можна і потрібно не лише підтримувати, а й покращувати імідж компанії та зміцнювати її репутацію на ринку.

Руслан КОВТУН,
генеральний директор видавництва «РусІнформ»

— За яким принципом відбувається добір учасників клубу?

— Наш «Білдінг Медіа Клуб» — це передусім об’єднання керівників компаній, що займаються будівництвом, виробництвом і реалізацією будматеріалів. Перші особи компаній одержали в нас можливість у приватному спілкуванні знайти спільні точки дотику. Одні тут знаходять інвестора, інші — грошові проекти... Стосовно добору учасників, то ми оголосили про початок діяльності клубу, і будівельні компанії самі зголошуються взяти участь у тому чи іншому засіданні клубу — вони в нас тематичні.

Особливість нашого клубу насамперед у тому, що видавництво є водночас і його організатором, і ЗМІ, що висвітлюють його діяльність у власних виданнях.

— Який для вас у цьому інтерес?

— Для нас це передусім іміджевий захід. Участь у засіданнях клубу —безкоштовна. З багатьма учасниками клубу ми пов’язані партнерськими відносинами. Керівники компаній, що беруть участь у засіданнях клубу, як правило, надалі тісно співпрацюють із нами і при виборі преси для розміщення реклами своєї продукції не оминають наших видань.

Поділитися
Помітили помилку?

Будь ласка, виділіть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter або Надіслати помилку

Додати коментар
Всього коментарів: 0
Текст містить неприпустимі символи
Залишилось символів: 2000
Будь ласка, виберіть один або кілька пунктів (до 3 шт.), які на Вашу думку визначає цей коментар.
Будь ласка, виберіть один або більше пунктів
Нецензурна лексика, лайка Флуд Порушення дійсного законодвства України Образа учасників дискусії Реклама Розпалювання ворожнечі Ознаки троллінгу й провокації Інша причина Відміна Надіслати скаргу ОК
Залишайтесь в курсі останніх подій!
Підписуйтесь на наш канал у Telegram
Стежити у Телеграмі