Костюк: «Укрзалізниця» за рік перевозить більше вантажів, ніж залізниці всієї Європи

Поділитися
«Укрзалізниця» за рік перевозить більше вантажів, ніж залізниці всіх країн Європи, разом узяті, заявив в інтерв'ю «Дзеркалу тижня» генеральний директор «Укрзалізніці» Михайло Костюк.

«Укрзалізнця» за рік перевозить більше вантажів, ніж залізниці всіх країн Європи, разом узяті, заявив в інтерв'ю «Дзеркалу тижня» генеральний директор «Укрзалізниці» Михайло Костюк.

За його словами, «Укрзалізниця» щорічно може перевозити 500 млн. тонн вантажів і 500 млн. пасажирів. «Це четвертий показник у світі після залізниць Китаю, Росії і Індії», — заявиви Костюк.

У наявність «Укрзалізинці» 45% електрифікованих ділянок і на електротязі перевозиться близько 86% всіх вантажів, уточнив він.

«Європейці сьогодні із заздрістю дивляться на те, що ми можемо забезпечити вантажний залізничний трафік по всій території України. Європа цього зробити не може, навіть маючи мережу залізниць, — втрачено школу вантажоперевезень», — констатував гендиректор «Укрзалізниці».

Водночас, він підкреслив, що уряди країн Європи почали впроваджувати кардинальні заходи по сприянню залізничним перевезенням навіть за рахунок дискримінації автоперевізників. Вкладаються величезні засоби в розвиток залізничної інфраструктури, будівництво терміналів та ін., пояснив він.

За словами глави «Укрзалізниці», найбільне інвестицій в розвиток залізничної інфраструктури направляє Німеччина. Водночас, найефективнішою, на його думку, є швейцарська організацію залізничного транспорту.

«Там збережено настільки розгалужену залізничну мережу, що коли ви подорожуєте територією Швейцарії, то практично ніде не побачите автомобільних хур. На кожній залізничній станції (навіть у горах) побудовано 30—40 терміналів для зберігання різних видів вантажів, що дає змогу перевозити їх у потрібному напрямку в зручний час», — відзначив Костюк.

Нагадаємо, що для подальшої інтеграції транспортних систем Євразійського простору «Укрзалізн

иця» бере участь в підготовці проекту будівництва залізничної лінії з шириною колії 1520 мм Кошице—Братіслава—Вена, що матиме позитивний ефект для перевезення транзитних вантажів. «Укрзалізни
ця» модернізує інфраструктуру залізничних ліній з метою збільшення пропускної спроможностіукраїнських залізниць у цьому напрямі.

Докладніше читайте в інтерв'ю Алли Єрьоменко з Михайлом Костюком у свіжому номері «ДТ».

Поділитися
Помітили помилку?

Будь ласка, виділіть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter або Надіслати помилку

Додати коментар
Всього коментарів: 0
Текст містить неприпустимі символи
Залишилось символів: 2000
Будь ласка, виберіть один або кілька пунктів (до 3 шт.), які на Вашу думку визначає цей коментар.
Будь ласка, виберіть один або більше пунктів
Нецензурна лексика, лайка Флуд Порушення дійсного законодвства України Образа учасників дискусії Реклама Розпалювання ворожнечі Ознаки троллінгу й провокації Інша причина Відміна Надіслати скаргу ОК
Залишайтесь в курсі останніх подій!
Підписуйтесь на наш канал у Telegram
Стежити у Телеграмі